Kill Bill 2
Fra : Lauridsen

Dato : 23-05-04 13:19

Hej
Hvad hedder nummeret der spilles til end credits?

/Lars

Fra : rosenauer.dk

Dato : 23-05-04 13:46

> Hvad hedder nummeret der spilles til end credits?

Malaguena af Salarosa Chingon - er iøvrigt at finde på soundtracket..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Lauridsen

Dato : 23-05-04 17:13

> Malaguena af Salarosa Chingon - er iøvrigt at finde på soundtracket..

Tak for det..

/Lars

Fra : Morten Steen

Dato : 23-05-04 17:50

> Malaguena af Salarosa Chingon - er iøvrigt at finde på soundtracket..

Er du 100% sikker? Jeg husker det som Goodnight Moon med Shivaree?

Morten

Fra : rosenauer.dk

Dato : 23-05-04 18:07

> Er du 100% sikker? Jeg husker det som Goodnight Moon med Shivaree?

Nej.. :).. men hvis Lauridsen køber soundtracket (og det gør han vel
har han begge sange =)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Henrik Jorgensen

Dato : 23-05-04 22:37

On Sun, 23 May 2004 18:50:13 +0200, Morten Steen wrote:

> Er du 100% sikker? Jeg husker det som Goodnight Moon med Shivaree?
>
> Morten

Det er Goodnight Moon med Shivaree, sidder og nyder nu lige...

/cs Amigo

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 24-05-04 17:23

Henrik Jorgensen wrote:

> Det er Goodnight Moon med Shivaree, sidder og nyder nu lige...

Det vil jeg gerne bakke op omkring, det /er/ Goodnight Moon med Shivaree, et
alt for undervurderet band!
Jeg har iøvrigt lige fundet ud af at der kommer et nyt album i USA til
august... jeg var faktisk helt bange for at de var gået i opløsning! De var
nemlig blevet slettet på Capitol's liste over kunstnere, og der var intet
info at finde nogle steder overhovedet. Men nu er de åbentbart kommet på
Rounder Records, lyder det sig.
Anyway, det var bare hvis der var andre som mig, der gik og undrede sig...

Jacob

--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/