Highlander - hvor?
Fra : Peter \(8464\)

Dato : 23-05-04 11:41

Hej NG.

Jeg har netop købt Highlander 1 og 4 på tilbud i spar for 100kr. (for
begge film). Men hvor kan jeg skaffe II'eren og III'eren?

Jeg har set 1'eren før, men har aldrig set nogen af fortsættelserne, og
jeg vil jo gerne se dem i den rigtige rækkefølge... Jeg har hørt at
fortsættelserne skulle være noget værre lort, men når 1'eren er så fed
som den er bliver man sq nødt til at se dem

There can be only one!

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Jesper

Dato : 23-05-04 11:51

Peter (8464) <usenet@vesterbro24.invalid> wrote:

> [...]
> fortsættelserne skulle være noget værre lort, men når 1'eren er så fed
> som den er bliver man sq nødt til at se dem

Du er blevet bondefanget. Highlander I er til salg i TPMusik for 25 kr
og II og III kan købes samme sted til samme pris.
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-05-04 12:02

"Jesper" <foobar@devnull.invalid> skrev i en meddelelse

> Du er blevet bondefanget. Highlander I er til salg i TPMusik for 25 kr
> og II og III kan købes samme sted til samme pris.

Men TP kan ikke klare forsendelser, vel?

Man skal hen i butikken, ikke?

Mikkel

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-05-04 12:09

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:

> Men TP kan ikke klare forsendelser, vel?
>
> Man skal hen i butikken, ikke?
>
> Mikkel

Hvis det er fordi du ikke er på sjælland, så kan du checke i Stereo
Studio, som TP samarbejder med.

/David

Fra : J

Dato : 23-05-04 21:16

> Hvis det er fordi du ikke er på sjælland, så kan du checke i Stereo
> Studio, som TP samarbejder med.
>
> /David

Du har ret. Etteren står i Stereo Studio's "3 for 100"-kasse sammen med
andre gode film som f.eks. "The Company of Wolves", "Henry the Fifth",
"Ran", "The Last Emperor" og "The Lover".

Jonas

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 24-05-04 16:00

David Rasmussen wrote:

> Hvis det er fordi du ikke er på sjælland, så kan du checke i Stereo
> Studio, som TP samarbejder med.

OK, tjekker Stereo Studie. Bor lidt uden for Århus.. og det er ikke lige
så tidt jeg besøger øen. Jeg kan se på deres hjemmesider at begge
butikker har 2'eren, så mangler jeg kun #3!

Nogen ideer?

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 24-05-04 17:17

On Mon, 24 May 2004 17:00:26 +0200, "Peter \(8464\)"
<usenet@vesterbro24.invalid> wrote:

>OK, tjekker Stereo Studie. Bor lidt uden for Århus.. og det er ikke lige
>så tidt jeg besøger øen. Jeg kan se på deres hjemmesider at begge
>butikker har 2'eren, så mangler jeg kun #3!

Highlander 2 er altså den mest utilfredsstillende 2'er, der nogensinde
er lavet. Den er endnu mere skuffende end Matrix 2.

Så er du advaret.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : J

Dato : 24-05-04 19:32

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Highlander 2 er altså den mest utilfredsstillende 2'er, der nogensinde
> er lavet. Den er endnu mere skuffende end Matrix 2.
>
> Så er du advaret.

Det må da være årtiets underdrivelse!
"Highlander 2" er værre end at vågne op nøgen med tømmermænd ved siden af
sin egen nøgne mormor! Og det er ikke engang dækkende!

Jeg mangler ord!

Jonas - eller endda morfar!

Fra : Jesper

Dato : 24-05-04 19:45

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

> Highlander 2 er altså den mest utilfredsstillende 2'er, der nogensinde
> er lavet. Den er endnu mere skuffende end Matrix 2.

> [...]

Så ringe synes jeg ikke den var, den er morsom og har nogle ubetaleligt
gode scener som den med highlanderen der får kørt hovedet af med et
godstog og der hvor Lambert og Connery bliver skudt hullet som en si og
grinende rejser sig fra bårerne i lighuset.

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 23-05-04 12:13

"Peter (8464)" <usenet@vesterbro24.invalid> wrote in message

> There can be only one!

Nemlig! Og det skulle de have husket på da de lavede fortsættelserne. Og
fordi 1'eren er fed behøver man ikke se de efterfølgende, faktisk er man
bedst tjent med at glemme dem. I stedet burde du være lykkelig for at du
ikke har set det...

Fra : Morten DH

Dato : 23-05-04 12:35

"Peter (8464)" <usenet@vesterbro24.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortsættelserne skulle være noget værre lort, men når 1'eren er så fed
> som den er bliver man sq nødt til at se dem

Jeg er tilbøjeligt til at give folk ret i det - 2'eren er endda kommet i en
omklippet udgave (Renegade edition mener jeg den hedder) og det er netop
annonceret at den komme i R1 i endnu en omklippet version med forbedrede
effekter... det skal nok blive dårligt

Fra : Jesper

Dato : 30-05-04 09:15

Morten DH <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> [...]
> omklippet udgave (Renegade edition mener jeg den hedder) og det er netop
> annonceret at den komme i R1 i endnu en omklippet version med forbedrede

Den kan du købe i TPMusik til 25 kr :)

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 24-05-04 16:40

> There can be only one!

Hvilket er en fornuftig grund til ikke at se de andre!

Hvis du kan nå det, så lad være med at ødelægge 1'eren for dig selv, ved at
se 2'eren ihvertfald...

3'eren og 4'eren kan, i tilfælde af kedsomhed godt ses

Mvh. Martin

Fra : J

Dato : 24-05-04 19:33

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> se 2'eren ihvertfald...
>
> 3'eren og 4'eren kan, i tilfælde af kedsomhed godt ses

Ja, men *ikke* 2'eren!
Aldrig!

Jonas

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 27-05-04 18:49

J wrote:

> Ja, men *ikke* 2'eren!
> Aldrig!

Hæhæ.. jeg er simpelthen for nysgerrig til at lade være

KAN man godt se 3'eren og 4'eren uden først at have set 2'eren? Og kan
man se 4'eren uden at have set 3'eren?

Btw, nu vi er ved "genren", mon man også kan få serien Raven som dvd?
Kan huske jeg fik set nogle afsnint på Tv Danmark for nogle år siden, og
den var da ok.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 28-05-04 11:41

> KAN man godt se 3'eren og 4'eren uden først at have set 2'eren?

Ja 2'eren er uden sammenhæng, og 3'eren er vist nok lavet så man aldrig
skulle tænke at 2'eren var lavet Så ja det kan du sagtens!

>Og kan man se 4'eren uden at have set 3'eren?

Nu er jeg ikke helt sikker, men 4'eren er vist lavet ud fra samme
udgangspunkt som 3'eren

´Mvh. Martin