Andet multimedie
bentjuul 3670
format til Windows MediaPlayer
Fra : pepss

Dato : 23-05-04 10:45

Hejsa NG

jeg har en hjemmeside hvor jeg vil lave det sådan at man kan uploade et
video klip som skal kunne ses med Windows MediaPlayer men hvilken formater
er kan ses med Windows MediaPlayer?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : emj

Dato : 23-05-04 11:57

On Sun, 23 May 2004 11:45:20 +0200, "pepss" <olefriis@privat.dk>
wrote:

>jeg har en hjemmeside hvor jeg vil lave det sådan at man kan uploade et
>video klip som skal kunne ses med Windows MediaPlayer men hvilken formater
>er kan ses med Windows MediaPlayer?
Åbn din Player og kik under Funktioner/Indstillinger/filtype
Så har du en oversigt over de filer, som den kan klare.
Hilsen emj

Fra : pepss

Dato : 23-05-04 12:13

"emj" skrev
"pepss" wrote:

> Åbn din Player og kik under Funktioner/Indstillinger/filtype
> Så har du en oversigt over de filer, som den kan klare.

takker det var jo let