Udstødning Bandit 600
Fra : Hans Henriksen

Dato : 23-05-04 10:09

Hej
Jeg har lige siddet og kigget i den nye touring nyt (4/04), der er en gut
(Tonny Back Christensen)der har en artikel i om sin Bandit 600, han skriver
at han har fået lidt mere "drøn" på den originale udstødning ved at fjerne
den bageste skillevæg ind til lydpottens 3. kammer, når jeg kigger ind i
"røven" på min Bandit`s originale udstødning sidder der et lidt mindre rør
og lidt længere inde en plade hvor det der rør åbenbart sidder på, så er
det..............øhhhh, hvordan f..... får jeg den "dims" hevet ud??? Jeg
kan da ikke skille udstødningen ad, hvis jeg gør det får jeg den ikke samlet
igen uden brug af svejsning, og jeg syntes faktisk gaffa tape vil se lidt
noller ud - Er der nogen der har en ide inden jeg øver alt for meget
vold ???

Hilsen
Hans
Bandit 600 N

Fra : Moller

Dato : 23-05-04 10:49

Hans Henriksen wrote:
> [...]
> igen uden brug af svejsning, og jeg syntes faktisk gaffa tape vil se lidt
> noller ud - Er der nogen der har en ide inden jeg øver alt for meget

   Læste godt hans artikkel, men må nok sige det er da en meget nærig
løsning, da han så ødelægger original potten til synsbrug :) brug heller
de 1300Kr. en streetfigter potte fra louis.de koster :) så kan du skifte
mellem rolig, og tinitus kørsel ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : MKS - 74

Dato : 23-05-04 11:01

On Sun, 23 May 2004 11:08:41 +0200, "Hans Henriksen"
<mellemtoften_5@mail.tele.dk> wrote:

>Er der nogen der har en ide inden jeg øver alt for meget
>vold ???

Du kunne også bare lade være og spare vores sarte ører for unødig
larm...

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : S.G

Dato : 23-05-04 12:29

køb en slipon potte. Så har du både en larme potte og en original potte.
:)
du kan spare lidt ved at finde en potte i tyskland eller en brugt på nettet