Batteri
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-05-04 07:12

Jeg mangler et 12 v 7 Ah batteri til min ATV...

Hvor køber man biligst sådan et?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Hans Olsen

Dato : 23-05-04 08:24

meddelelse news:40b040ad$0$3055$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg mangler et 12 v 7 Ah batteri til min ATV...
> Hvor køber man biligst sådan et?
> Mvh. Morten Fruergaard
>fruergaard-racing. deltagesyverrace
> cf-offroad- Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
> 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...

Hej
Lidt latterlig måde at reklamere for din forretning.
MVH
Hans

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 23-05-04 13:14

Hans Olsen skrev i meddelelsen news:c8pjik$1orm$1@news.orange.dk

> Lidt latterlig måde at reklamere for din forretning.

Prøv at kigge på http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html
Der står bl.a.

"Reklamer i signaturen
Signaturen er principielt et "fristed" hvor man ikke behøver holde sig til
gruppens emne, og derfor et oplagt sted at reklamere hvis man har lyst
hertil."

Så Mortens indlæg er der intet galt med så vidt jeg kan se.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Armand

Dato : 23-05-04 21:45

Kenn H. Jensen <kenn@nospam.dk> skrev i en

> [...]
> hertil."
> Så Mortens indlæg er der intet galt med så vidt jeg kan se.

Måske nok.
Men så til gengæld lidt krævende at gruppens vid skal være med til at holde
hans geschæft igang :-|

--
Armand.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-05-04 22:44

Armand wrote:
> Måske nok.
> Men så til gengæld lidt krævende at gruppens vid skal være med til at
> holde hans geschæft igang :-|

Er du ikke lidt for hurtig med din konklusion?

Jeg har _privat_ en ATV, som jeg skal bruge til at trække min racerbil.
Batteriet på denne ATV er desværre gået død, hvorfor jeg skal bruge et nyt.

Dette har intet med CF-Offroad at gøre...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også dæk til personvogne... http://www.cf-offroad.dk:4567/index.php/

Fra : Armand

Dato : 24-05-04 16:39

Morten Fruergaard <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en

> [...]
nyt.

> Dette har intet med CF-Offroad at gøre...

Måske ikke. Men dén mistanke kunne du have sluppet for at løbe ind i med en
mere diskret signatur :-/

--
Armand.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-05-04 09:01

Citat fra http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 23-05-04 22:59

Armand skrev i meddelelsen news:c8r5aj$20tj$5@news.cybercity.dk
> Kenn H. Jensen <kenn@nospam.dk> skrev i en

> Måske nok.
> Men så til gengæld lidt krævende at gruppens vid skal være med til at
> holde hans geschæft igang :-|

Hvis man er utilfreds med det gældende regelsæt kan man jo altid forsøge at
få ændret det. Morten bruger så vidt jeg kan se den samme signatur i alle
hans indlæg. Og når nu det er lovligt, hvorfor skulle han så ændre det for
at stille et simpelt spørgsmål herinde. Hvis nu hans spørgsmål havde været
totalt OT herinde, og formålet med det hele havde været at gøre reklame for
et produkt/firma/hjemmeside, så havde det selvfølgelig været helt efter
bogen at irettesætte ham.

Nu har der for iøvrigt været en del _surtstødoplæg_ hvor man har været i
tvivl om afs. motiv pga. smiley ell. mangel på samme, så den må vi hellere
lige få med

Til slut bør jeg måske lige sige at jeg _ikke_ kender Morten, udover at jeg
tidligere har læst en del af hans indlæg i dk.fritid.bil med fornøjelse. Jeg
bryder mig bare ikke om at se andre blive irettesat for noget som slet ikke
er galt. Ville du bryde dig om at blive stoppet på landevejen med 80 km/t
for at blive irettesat når du udmærket ved du gerne må køre 80, og alle
forhold taler for at man gør det

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-05-04 22:22

Hans Olsen wrote:
> Lidt latterlig måde at reklamere for din forretning.

Som Kenn skriver er det fuldt "lovligt" at reklamere i sin signatur.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-04 22:24

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> Måske ikke. Men dén mistanke kunne du have sluppet for at løbe ind i med en
> mere diskret signatur :-/

Det synes jeg er lidt noget pjat. Hvis indlægget er gyldigt nok, så
kan ingen tillade sig at brokke sig over signaturen, hvis den ellers
følger diverse RFC'er.
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-05-04 09:37

> Jeg mangler et 12 v 7 Ah batteri til min ATV...
> Hvor køber man biligst sådan et?

Louis

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 23-05-04 10:23

Morten Fruergaard wrote:
> Jeg mangler et 12 v 7 Ah batteri til min ATV...
>
> Hvor køber man biligst sådan et?

se øverst
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/stumper/mcstumper.htm

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-05-04 22:21

D@n Dethlefsen wrote:
> se øverst