gade prostitution hvor ?
Fra : Søren

Dato : 23-05-04 06:11

Da jeg er ved at lave en fotoserie om bagsidens danmark, vil jeg gene vide
om der findes gade prostitution andre steder end i KBH.
Nogen der kender andre steder og i hvilke gader.

Fra : Per O.

Dato : 23-05-04 21:13

"Søren" <s.k.photo@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg er ved at lave en fotoserie om bagsidens danmark, vil jeg gene vide
> om der findes gade prostitution andre steder end i KBH.
> Nogen der kender andre steder og i hvilke gader.

Odense: Enggade + Ridehusgade (ligger lige over for hinanden)

Fra : Simon Nielsen

Dato : 24-05-04 22:38

"Søren" <s.k.photo@mail.tele.dk> wrote in message
> Da jeg er ved at lave en fotoserie om bagsidens danmark, vil jeg gene vide
> om der findes gade prostitution andre steder end i KBH.
> Nogen der kender andre steder og i hvilke gader.

Odense, Århus, Ålborg, kunne jeg forestille mig, de store byer, sikkert ikke
særlig langt fra bylivet

Mvh
Simon

Fra : Anita

Dato : 24-05-04 23:15

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> skrev

> Odense, Århus, Ålborg, kunne jeg forestille mig, de store byer, sikkert
ikke
> særlig langt fra bylivet

Jeg tror ikke du decideret finder prostituerede på flisen i Aalborg. Her
foregår det mere med annoncer og små lejemål i den centrale by, Vesterbro,
Borgergade m.v.

Venligst Anita

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 25-05-04 21:06

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke du decideret finder prostituerede på flisen i Aalborg. Her
> foregår det mere med annoncer og små lejemål i den centrale by, Vesterbro,
> Borgergade m.v.

Det samme gælder vist i den noget mindre ny Randers.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 21:03

> Odense, Århus, Ålborg, kunne jeg forestille mig, de store byer, sikkert
ikke
> særlig langt fra bylivet

I Aalborg tror jeg næppe man finder direkte gadeprostitution - kun mange
vinduer på Vesterbro med kulørte lamper :).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg.

Fra : Steen Johansen

Dato : 25-05-04 18:20

[...]

Henvend dig på "reden" i Odense
Mvh Steen

Fra : bossy

Dato : 31-05-04 00:05

har hørt at ridehus gade i odense er stedet (ved rytter kasernen , tror jeg
det hedder)