nogen som er expert i flash ?
Fra : Gizmo

Dato : 22-05-04 23:02

Hej gruppe.

Jeg har downloadet en "bog" i flash på nettet.
Bogen kan man klikke på og så åbner den.
Problemet er at det kun er i højre side der kan stå tekst, meningen er at
jeg skal bruge den som en slags medlems bog over medlemmer i en forening.
I højre side vil jeg have oplysninger og i venstre side et billede.
Selve flash scriptet er ikke bygget til at man kan sætte et billede i.
Nu vil jeg hører om der er nogen der har forstand på det ?

http://www.dendanskebrigade.dk/flasgbook/tdb.html

Ting er ikke gratis, og jeg vil godt betale lidt til den der kan lave det.

Med venlig hilsen

Jan

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-05-04 19:12

Gizmo wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
>
> http://www.dendanskebrigade.dk/flasgbook/tdb.html
>
> Ting er ikke gratis, og jeg vil godt betale lidt til den der kan lave det.

Hej Jan

Den eneste måde som jeg ved, er ved at have "fla" filen, det er den som man
kan ændre i, den du har er kun "swf" filen, hvad jeg kan høre.
Jeg tror ikke at der er noget at gøre.

Mvh
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk