Ducati Desmosedici RR
Fra : MKS - 74

Dato : 22-05-04 20:51

Så afslørede Ducati den "store" hemmelighed som mange nu allerede
havde gættet forlængst, en gadeudgave af Desmosedici'en. De er i god
tid må man sige da cyklen først bliver solgt fra 2006 og kun motoren
er "klar". Mere på :

http://www.ducati.com

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Flemming Disc

Dato : 22-05-04 21:12

"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> -Michael
> Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Jeg er nok lidt tung, men kan du komme med det direkte link, for jeg kan
ikke finde andet end kasketter osv.:
På forhånd tak.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc. www.discteknik.dk

Fra : MKS - 74

Dato : 22-05-04 21:19

http://www.ducati.com/desmosedici/index.html

Fra : Flemming Disc

Dato : 22-05-04 22:40

> [...]
>
> --
> -Michael
> Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Tak skal du have.
Klart at de vil ud og sælge det de har brugt en masse penge på, men selvom
jeg ved en V-4 går rigtigt godt, holder jeg mig til en V-2........Måske med
3 ventiler!!

Fra : Sune

Dato : 22-05-04 21:23

"Flemming Disc" <discteknikNO@discteknik.dk> skrev i en meddelelse
[cut]
> Jeg er nok lidt tung, men kan du komme med det direkte link, for jeg kan
> ikke finde andet end kasketter osv.:

Det står med stor skrift midt på siden :
Ducati Desmosedici RR

Click here

--
Vh Sune
Yamaha xj600, Honda vf500FIIf (til salg)

Fra : Flemming Disc

Dato : 22-05-04 22:44

> [...]
>

> --
> Vh Sune
> Yamaha xj600, Honda vf500FIIf (til salg)

Ja du har ret, men det var ikke det der blev vist første gang jeg var inde
på siden, jeg tror min pc glemte at opdatere fra sidste gang den var der
Men tak for hjælpen.

Fra : Steffler @ Home

Dato : 23-05-04 10:29

"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> havde gættet forlængst, en gadeudgave af Desmosedici'en. De er i god
> tid må man sige da cyklen først bliver solgt fra 2006 og kun motoren

Til 50000,- Euro ?... Jeez... Tror hellere jeg vil investere mine
surt opsparede i noget fast ejendom..

Noget gær på prisen med en rigtig plade på herhjemme ?...

/S

Fra : MKS - 74

Dato : 23-05-04 10:38

On Sun, 23 May 2004 11:29:10 +0200, "Steffler @ Home"
<steffen.hansen@notdba.dk> wrote:

>Til 50000,- Euro ?... Jeez... Tror hellere jeg vil investere mine
>surt opsparede i noget fast ejendom..

Tjah - Honda har også snakket om at lave en GP-replica i yderst
begrænset oplag og den regnede de også med ville koste 50.000 Euro -
sjovt nok

>Noget gær på prisen med en rigtig plade på herhjemme ?...

Du mener at prisen skal hæves lidt ? , nej altså ca en lille mill.
på DK-plade ville det blive til, så dem ser vi nok ingen af....

--
-Michael
CBR600F til salg - uden afgift på :

Fra : Hekto

Dato : 23-05-04 10:49

MKS - 74 wrote:
> [...]
> havde gættet forlængst, en gadeudgave af Desmosedici'en. De er i god
> tid må man sige da cyklen først bliver solgt fra 2006 og kun motoren

Ja, der er sådan lidt 'Microsoft-markedsføring' over det!

Det kommer ... det er lige ved at være der ... om en uge .... om 14 dage
.... næsææsten færdig ... nu er det lige før ....!!!

Hvordan mon serviceomkostningerne bliver, når der skal stille både åbne
og lukkeknaster? 4x4x4 !!!!!!!!!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : MKS - 74

Dato : 23-05-04 10:56

On Sun, 23 May 2004 11:48:38 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13>
wrote:

>Ja, der er sådan lidt 'Microsoft-markedsføring' over det!

Ja - jeg må indrømme at det _var_ lidt morsomt, "den bedst bevarede
hemmelighed" - yeah right - og timingen er da heller ikke den bedste,
selvom det se'fø'li var planlagt til WDW så er det måske ikke lige
hvor den nye 2004 har temmelig store problemer i MotoGP, de skulle ha'
fyret den af - men WTF der _er_ sikkert nogle Ducatisti hvor hvem det
er uden betydning og hvem ved - måske har de løst problemerne til 2006
.

Fra : Steffler @ Home

Dato : 23-05-04 16:12

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message

> Ja, der er sådan lidt 'Microsoft-markedsføring' over det!

OT : "Hey - It compiles - Ship it".... (The Windows 95 way)

Fra : Armand

Dato : 23-05-04 21:36

Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en

> Hvordan mon serviceomkostningerne bliver, når der skal stille både åbne
> og lukkeknaster? 4x4x4 !!!!!!!!!

4X4X2, må det nødvendigvis være :-/

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 23-05-04 22:54

Armand wrote:

> Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en

> 4X4X2, må det nødvendigvis være :-/

Åh. ja! Det andet så bare pænere ud! ;0)
32 indstillinger er stadig en sjat!!!