Ghost Town fake...
Fra : HardKaare

Dato : 22-05-04 14:19

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-05-04 15:07

HardKaare wrote:
> Ellers en spændende historie...
>
> http://www.uer.ca/forum_showthread.asp?fid=1&threadid=8951

Øv.. det var ellers en af de fedeste motorcykelhistorier på nettet.. Og så
viser det sig bare, at det slet intet har at gøre med motorcykler, og
historien højst sandsynligt er falsk.. Sikke en luder hende Elena

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Thomas

Dato : 22-05-04 16:06

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message

> Øv.. det var ellers en af de fedeste motorcykelhistorier på nettet.. Og så
> viser det sig bare, at det slet intet har at gøre med motorcykler, og
> historien højst sandsynligt er falsk.. Sikke en luder hende Elena

Nogen der gider forklare mig hvad det drejer sig om ???

Mvh

Thomas

Fra : KubikH

Dato : 22-05-04 18:37

"Thomas" <BambanosREmOvE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der gider forklare mig hvad det drejer sig om ???
>
> Mvh
>
> Thomas

Denne her : http://www.kiddofspeed.com
Mvh
Niels

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-05-04 19:56

"HardKaare" <kaare@NOSPAMhardKaare.com> skrev i en meddelelse
> Ellers en spændende historie...
>
> http://www.uer.ca/forum_showthread.asp?fid=1&threadid=8951

Tjah, jeg ved ikke rigtig hvem man skal tro på...

Rittig

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-04 20:47

Claus Rittig skrev i meddelelsen ...
>"HardKaare" <kaare@NOSPAMhardKaare.com> skrev i en meddelelse

>Tjah, jeg ved ikke rigtig hvem man skal tro på...

Næe, den ene historie kan jo være lige så god som den anden, er rønnebærene
sure, eller er det en forsmået bejler ? Som altid er det jo op til læseren
at være kritisk.

mvh
Orla

Fra : eCarlos.net

Dato : 22-05-04 23:19

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted(hos)post.tele.dk> wrote in message

> [...]
rønnebærene
> sure, eller er det en forsmået bejler ? Som altid er det jo op til

Egentlig rigtigt nok, ser man på det ud fra underholdningssynspunktet er der
jo ikke ændret noget, men
altid lidt surt at få at vide man er blevet "bedraget":D

Om ikke andet, så var det ihvertfald en fed historie..
//eCarlos

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 08:09

eCarlos.net skrev i meddelelsen ...

> [...]

der
>jo ikke ændret noget, men
>altid lidt surt at få at vide man er blevet "bedraget":D

Jamen, det ved Du jo heller ikke om Du er blevet Hvem siger at
"bebrejderne" har ret, eller sat på spidsen, om nogen af de implicerede
overhovedet ved hvad de taler om.

Lidt ligesom når nogle personer henviser til bøger for at sætte "trumf" på i
diskussioner, det er jo fuldstændigt uinteressant hvis man ikke kender
troværdigheden af forfatteren, endsige den måde forfatteren har fremskaffet
sine "fakta" på, måske har "han" læst en bog......

>Om ikke andet, så var det ihvertfald en fed historie..

En rigtig god historie, og hvor mange rejseberetninger kan sige sig fri for
bare en smule fantasi.

mvh
Orla

Fra : Armand

Dato : 23-05-04 10:09

Claus Rittig <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> skrev i en
> "HardKaare" <kaare@NOSPAMhardKaare.com> skrev i en meddelelse

> Tjah, jeg ved ikke rigtig hvem man skal tro på...

Ihvertfald en lektion i ikke at æde alt råt blot fordi det fremstår på
internettet :-|

--
Armand.