Andet multimedie
bentjuul 3670
FCK logo som vektorgrafik
Fra : Mr_Smith

Dato : 22-05-04 14:00

Er der nogen som har et forslag til hvordan flg. billede laves til
vektorgrafik, så det kan skaleres uden kvalitetstab. Har prøvet Adobe
Streamline tryout, men uden det store held. Tryout-versionen kan såmænd
heller ikke gemme, hvis det endeligt virkede.

http://www.fck.dk/klub_info/grafik/FCKFC_New.gif

Nogen forslag? =)

//smith

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 22-05-04 14:35

Corel Trace klarede din GIF med et hæderligt resultat.

Send mig din mail adr. på arehhoff SNABELA mail.dk så skal jeg sende dig en
AI fil du kan arbejde videre med.

Mvh
Anders

Fra : Ricko.

Dato : 22-05-04 15:00

"Anders Rehhoff" <arehhoff@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Corel Trace klarede din GIF med et hæderligt resultat.
>
> Send mig din mail adr. på arehhoff SNABELA mail.dk så skal jeg sende dig
en
> AI fil du kan arbejde videre med.

Eller smid den i dk.binaer , så vi andre kan se den også

Fra : Henrik Jakobsen

Dato : 22-05-04 20:18

On Sat, 22 May 2004 15:00:20 +0200, "Mr_Smith" <no@emailatall.moc>
wrote:

> [...]
>Streamline tryout, men uden det store held. Tryout-versionen kan såmænd
>heller ikke gemme, hvis det endeligt virkede.

Det lå en gang på www.hqfl.dk som .ai fil, men gør det ikke mere
(copyright problemer?). Jeg har lagt det i dk.binaer under titlen: FCK
logo

mvh Henrik

Fra : Webee

Dato : 23-05-04 12:36