[OT] hvorfor kan jeg ikke se mit eget indl~
Fra : Morten DH

Dato : 22-05-04 10:50

Jeg har nu 2 dage i træk, under emnet "Hvilken film?" postet følgende:

"Fik lige slået over på DK4 ved en fejl den anden aften og der var et
filmprogram som omtalte en ny film i stil med The Omen og The Exorcist -
bare endnu mere skræmmende... men jeg glemte desværre hurtigt hvad den hed -
nogen bud?"

Og jeg kan ikke se mit indlæg i Outlook; men mine indlæg kan godt findes på
Google - skyldes det at "Hvilken film?" tidligere har været brugt som emne?
Og hvis ja, hvorfor dukker det så ikke op i min Outlook?

Og svar på spørgsmålet modtages naturligvis også - der var tale om en helt
ny film i øvrigt...

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 49 euro/år.

Fra : -V-

Dato : 22-05-04 11:04

Morten DH wrote:
> [...]
> findes på Google - skyldes det at "Hvilken film?" tidligere har været
> brugt som emne? Og hvis ja, hvorfor dukker det så ikke op i min

Outlook lægger nye indlæg med samme subject ind under det gamle indlæg.

Da 'Hviken film?' ikke er den mest nyskabende mnelinie er der adskillige af
den slags tråde.
Jeg foreslår at du scroller til en tråd af samme navn fra 9. marts, og
kigger efter dit indlæg der.

-V-

Fra : Kenneth

Dato : 22-05-04 13:56

"-> Outlook lægger nye indlæg med samme subject ind under det gamle indlæg.

Ikke i min outlook 6. Jeg ser to "Hvilken film?" indlæg fra Morten DH, og det
får mig til at spekulerer over hvilket indstilling man kan ændre det med.

V.H.
Kenneth

Fra : -V-

Dato : 22-05-04 14:10

Kenneth wrote:
> [...]
>
> Ikke i min outlook 6. Jeg ser to "Hvilken film?" indlæg fra Morten
> DH, og det får mig til at spekulerer over hvilket indstilling man kan

Jeg bruger selv OE6, og hos mig bliver forskellige indlæg med samme subjekt,
men forskellig dato lagt under hinanden, som jeg har beskrevet det.

Mon ikke det er et spørgsmål for (den anden slags) nørder ovre i
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express?

-V-

Fra : Morbid Angel

Dato : 22-05-04 14:34

On Sat, 22 May 2004 15:09:44 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Mon ikke det er et spørgsmål for (den anden slags) nørder ovre i
>dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express?

Eller alternativt få et "rigtigt" newsprogram som Agent :)

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Sp@cey

Dato : 24-05-04 16:06

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> filmprogram som omtalte en ny film i stil med The Omen og The Exorcist -
> bare endnu mere skræmmende... men jeg glemte desværre hurtigt hvad den

Du har smidt dig selv i kill filtret?

Sp@cey