Hvilken film?
Fra : Morten DH

Dato : 22-05-04 10:36

Hmm lader til mit sidste indlæg aldrig kom i gruppen, så jeg prøver lige
igen...

Fik lige slået over på DK4 ved en fejl den anden aften og der var et
filmprogram som omtalte en ny film i stil med The Omen og The Exorcist -
bare endnu mere skræmmende... men jeg glemte desværre hurtigt hvad den hed -
nogen bud?

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 49 euro/år.

Fra : Thomas

Dato : 22-05-04 10:50

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm lader til mit sidste indlæg aldrig kom i gruppen, så jeg prøver lige
> igen...

Det gjorde det... Du postede det for mindre end 24 timer siden... Og der er
også kommet en del svar på indlægget...

Fra : Morbid Angel

Dato : 22-05-04 14:26

Hvad hedder programmet?

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Morbid Angel

Dato : 22-05-04 14:33

> [...]

>bare endnu mere skræmmende... men jeg glemte desværre hurtigt hvad den hed -

Tror jeg har fundet ud af at programmet hedder "Dansk Celluloid"
Du kan emaile dk4 fra hjemmesiden og spørge dem www.dk4.dk

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 22-05-04 19:27

> [...]
> filmprogram som omtalte en ny film i stil med The Omen og The Exorcist -
> bare endnu mere skræmmende... men jeg glemte desværre hurtigt hvad den

Det var nok Revelation

http://www.imdb.com/title/tt0278675/

--
Leg lader sig ikke fornægte. Man kan fornægte næsten alle abstrakte
begreber, som skønhed og ret, sandhed og godhed, ånd og gud. Man kan