MC Festival 2001
Fra : Allan

Dato : 02-05-01 10:28

Er der nogle herinde fra der skal med?
På et eller andet tidspunkt så må vi altså
få arrangeret et eller andet med en fælles-
tur - eller f.eks. en fælles stand på
festivalen? Men det er jo nok for sent at
arrangere nu... Jeg glæder mig enormt til
at deltage - forrige år var det kanon fedt.

Se mere på http://www.mctc.dk

MVH
Allan Rasmussen
Jawa 350/640 (m. 90/90 bagdæk, der ser
sjovt ud ved siden af en GSF 1200's
190/60'er dæk)

Create a new mailbox, or access your existing IMAP4 or
POP3 mailbox from anywhere with just a web browser.

Fra : Buck

Dato : 02-05-01 15:51

hvorfra?
jeg kommer sydfra!

--
/Buck
CB550F

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 02-05-01 20:04

"Allan"
> skrev
Er der nogle herinde fra der skal med?
SNIP
Tjaah. Jeg satser på at komme - afhænger lidt af vejr & vind, så nu får vi
se.
Nu bliver der jo ikke lavet campingplads i MCTC-regi på Øen, så det kan jo
så blive lejlighed til at komme derover og se på ænder

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125