Antal filer i en mappe
Fra : Dan (1Way2Print)

Dato : 02-05-01 09:39

Hej i gruppen,

Jeg har en mappe der vokser faretruende, jeg regner med ca. 3000 filer. Hvor
mange filer i en mappe kan OS 9.1 håndtere?

På forhånd tak.

Dan Henriksen

--
Keep cool, and never ever loose youre head....

Fra : MacMac

Dato : 02-05-01 11:46

I brevet "B7159446.6BF6%dan@1way2print.net" skrev Dan (1Way2Print)
(dan@1way2print.net) den 02/05/01 10:39:

> Hej i gruppen,
>
> Jeg har en mappe der vokser faretruende, jeg regner med ca. 3000 filer. Hvor
> mange filer i en mappe kan OS 9.1 håndtere?

32.767, men din Mac går nok ned inden, da du løber tør for RAM når du skal
åbne den.

- Morten

Fra : Dan (1Way2Print)

Dato : 03-05-01 08:06

> 32.767, men din Mac går nok ned inden, da du løber tør for RAM når du skal
> åbne den.
>
> - Morten

Det vil sige at jeg med 256MB ram ikke behøver at frygte neget...

Dan Henriksen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-05-01 10:35

In article <B716CFE6.6C4E%dan@1way2print.net>, 1Way2Print
<dan@1way2print.net> wrote:

> Det vil sige at jeg med 256MB ram ikke behøver at frygte neget...

Det kommer an på om du kører 8.6 eller nyere...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Fra : Dan (1Way2Print)

Dato : 04-05-01 08:04

in article 030520011134564808%morten.reippuert@get2net.dk, Morten Reippuert
Knudsen at morten.reippuert@get2net.dk wrote on 03/05/01 11:34:

> Det kommer an på om du kører 8.6 eller nyere...

Jeg bruger US 9.1

Dan

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-05-01 14:49

In article <B718210D.6C87%dan@1way2print.net>, 1Way2Print
<dan@1way2print.net> wrote:

> Jeg bruger US 9.1

Så burde du ikke frygte noget såfrem du bruger VM

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen