Love is like a rollercoaster - Sugar
Fra : Søren Rohde

Dato : 21-05-04 23:22

Hej,

Mener at have fundet ud af herinde for lang tid siden at nummeret "Like a
rollercoaster" er lavet af Suger (& the Lollipops). Jeg har søgt rundt
omkring på nettet, helt uden held. Er den sang aldrig kommet på nogen som
helst cd? Som jeg husker den blev den da spillet en hel del i starten af
firserne.

Håber åp lidt hjælp (har nogen set den som mp3 fil?).

Mvh. Søren

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-05-04 23:35

"Søren Rohde" <fam_rohde@stofanetVÆK.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rollercoaster" er lavet af Suger (& the Lollipops). Jeg har søgt rundt
> omkring på nettet, helt uden held. Er den sang aldrig kommet på nogen som

Den er på denne cd
http://www.freedb.org/freedb_search_fmt.php?cat=misc&id=ca0ca00f solgt i
Aldi

> Håber åp lidt hjælp (har nogen set den som mp3 fil?).

hmmmm, hvis albumversionen (det er en extended version) kan bruges så mail
mig (email-adressen virker)

NB. hvorfor "Love is like a rollercoaster" i emnelinien, når du godt ved at
den hedder "like a rollercoaster" (på lp'en hedder den bare "rollercoaster")

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Lars Bernau

Dato : 22-05-04 05:26

In article <40ae8415$0$186$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
nyhedsgruppespam@webspeed.dk says...
> "Søren Rohde" <fam_rohde@stofanetVÆK.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den er på denne cd
> http://www.freedb.org/freedb_search_fmt.php?cat=misc&id=ca0ca00f solgt i
> Aldi

Den findes også på også på en af cd'erne i den berygtede Dance Classics
Gold serie fra '95. Nemlig nummer 6.

De er så til gengæld sikkert ret sværre at få fat i.
--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Søren Rohde

Dato : 22-05-04 21:09

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Den er på denne cd
> http://www.freedb.org/freedb_search_fmt.php?cat=misc&id=ca0ca00f solgt i
> Aldi

Kan du huske cirka hvor længe det er siden?

> hmmmm, hvis albumversionen (det er en extended version) kan bruges så mail
> mig (email-adressen virker)

Jatak mange tak (har mailet dig).

> NB. hvorfor "Love is like a rollercoaster" i emnelinien, når du godt ved
at
> den hedder "like a rollercoaster" (på lp'en hedder den bare
"rollercoaster")

Ja det var vist en bøf. Beklager.

Mvh. Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-05-04 14:24

> [...]
> firserne.
>
> Håber åp lidt hjælp (har nogen set den som mp3 fil?).

Hej Søren

Jeg kan da lave en fra LP'en, hvis du kan leve med lidt slidtage.

M.V.H....Benny..

Fra : Søren Rohde

Dato : 23-05-04 19:46

"Benny Mortensen" <adx250bzpb@pluno.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan da lave en fra LP'en, hvis du kan leve med lidt slidtage.
>
> M.V.H....Benny..

Ivan herindefra har været så rar at lade mig få en LP version, som dog er
tæt ved 6 minutter lang. Den er helt fin, men hvis din er en "rigtig" LP
version vil jeg da gerne have den også - til samlingen. På forhånd tak.

Mvh. Søren Rohde

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-05-04 03:13

> [...]
> tæt ved 6 minutter lang. Den er helt fin, men hvis din er en "rigtig" LP
> version vil jeg da gerne have den også - til samlingen. På forhånd tak.

Hej Søren

Tja, men det er der jo så ikke nogen grund til, for den du så har fået, er
den rigtige LP version, som varer næsten 6 minutter.
Hvis jeg ikke husker helt galt 5 minutter og 50 sekunder.

M.V.H.....Benny..

Fra : Søren Rohde

Dato : 24-05-04 20:09

> Tja, men det er der jo så ikke nogen grund til, for den du så har fået, er
> den rigtige LP version, som varer næsten 6 minutter.
> Hvis jeg ikke husker helt galt 5 minutter og 50 sekunder.

Ja præcis. Mange tak alligevel - og tak for den store deltagelse til alle.

Mvh. Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-05-04 03:45

> [...]
> tæt ved 6 minutter lang. Den er helt fin, men hvis din er en "rigtig" LP
> version vil jeg da gerne have den også - til samlingen. På forhånd tak.

Hej igen Søren

Lige lidt informationer. Sugar & The Lollipops bestod af 5 personer. Sugar
2 personer & The Lollipops 3 personer. Som nok er mest kendt for I can dance
og Dancing dynamo, fra albummet Sugar & The Lollipops, som udkom i 1981.
Hvor imod albummet Sugar & Spice, som Rollercoaster kommer fra, udkom i 1982
kun var med Sugar. Hvad der så blev af disse Lollipops, ved jeg ikke, men
de kunne vel dårligt fortsætte alene under det navn.

M.V.H.....Benny..

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 23-05-04 22:04

Søren Rohde <fam_rohde@stofanetV∆K.dk> wrote:

> [...]
> firserne.
>
> Håber åp lidt hjælp (har nogen set den som mp3 fil?).

Love Rollercoaster er med Ohio Players fra albummet Honey fra 1975

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-05-04 03:50

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@XXXXXXXXXgylling.net> skrev i en meddelelse

> Love Rollercoaster er med Ohio Players fra albummet Honey fra 1975
>
> --
> med venlig hilsen
> Jesper Haaber Gylling
> http://www.gylling.net/
> AIM/iChat: macnerd1965

Hej Jesper

Det er vist ikke lige helt den samme, som der her er tale om.

M.V.H.....Benny..