rep. af Yamaha Jog
Fra : Kim Høegh-Guldberg

Dato : 21-05-04 23:02

Jeg har fået stjålet min knallert og har nu fået den tilbage.

Problemet er så, at der (selvfølgelig) er nogen skader på den som jeg skal
have ordnet.

1. Tændingslåsen er beskadiget
2. Der er løse ledninger ved batteriet
3. Der er en masse løse ledninger under fronten omkring tændingen.

Jeg har ikke selv en meter forstand på at reparere den og søger hermed
efter en der evt kunne lave tingene for mig. Selvfølgelig mod rimelig
betaling af tid og reservedele.

Hvis du mener, at du kan finde ud af ovenstående opgave hører jeg meget
gerne fra dig. Enten her i gruppen eller på min private mail.

--
MVH
Kim Høegh-Guldberg

Fra : GK

Dato : 22-05-04 05:59

Hmmmmmmmmmm hvor i landet ?????

Fra : Kim Høegh-Guldberg

Dato : 22-05-04 21:23

På Amager.

Selvfølgelig en lidt vigtig detalje

Kim

Fra : GK

Dato : 24-05-04 00:32

så kan jeg ikke hjælpe dig .. sorry men det er der nok en på øén der kan

mvh gk