Andet multimedie
bentjuul 3670
Advarsel, Uærlig EDB forhandler !!!!
Fra : René Bartholfdi

Dato : 21-05-04 22:42

Jeg vil hermed gerne advare uerfarne EDB købere mod at handle med EDB
firmaet :

ATM data www.atmdata.dk.

Jeg stod og manglede en trådløs mus og fandt en billig god over edb priser,
og der stod et link til ATM data.
Jeg bestilte musen og overførte pengene samme dag, en uge efter fik jeg en
mail om at de ikke kunne skaffe musen. De kunne nu lige pludselig kun skaffe
en mus der var væsentlig dyrere. Dette afslog jeg og bad dem sende mig mine
penge igen.
Nu er der gået over 1 måned og jeg har ringet 3 gange uden held, der kommer
ingen penge fra dette USERIØSE EDB FIRMA. SÅ DERFOR PAS PÅ MED AT SENDE
PENGE TIL DETTE FIRMA, DU FÅR HVERKEN DINE VARER ELLER PENGE IGEN

MED VENLIG HILSEN

RBB

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-05-04 22:53

"René Bartholfdi" <bartholdiX--X@danbonet.dk> skrev :

>Jeg vil hermed gerne advare uerfarne EDB købere mod at handle med EDB
>firmaet :

Jeg vil hermed gerne advare imod personer, som poster i de
forkerte nyhedsgrupper (og måske i flere end denne?).

Den eneste gruppe, hvor et sådant indlæg hører hjemme er i

Kig dig lidt omkring på http://usenet.dk og vær opmærksom på at
man ikke bør skrive med store bogstaver, det betragtes som
råberi/støj og dermed værende uhøfligt.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : René Nielsen

Dato : 21-05-04 22:54

Hvorfor anmelder du dem ikke til www.plattenslager.com , det plejer nogen
gange at hjælpe.
Håber, at du snart får dine penge igen!
MVH René
(A+)

Fra : Don H.

Dato : 22-05-04 00:34

René Nielsen wrote:
> Hvorfor anmelder du dem ikke til www.plattenslager.com , det plejer
> nogen gange at hjælpe.

Det har du vist ingen dokumentation for/på, den side er jo totalt uden
selvkritik og en "anmeldelse" bliver ikke undersøgt for sin rigtighed, men
alt ædes råt... så det kan da kun være et spørgsmål om tid før indehaveren
får en sag på halsen.

X-Fut til dk.forbruger

Fra : emj

Dato : 22-05-04 06:54

On Fri, 21 May 2004 23:42:23 +0200, "René Bartholfdi"
<bartholdiX--X@danbonet.dk> wrote:

>Jeg bestilte musen og overførte pengene samme dag,

<er du sikker på, at pengene ER trukket på din konto. I princippet
overforer man jo ikke selv pengene, når man betaler via danlort, men
giver firmaet ret til at hæve beløbet og det gør de som regel ikke før
de har afsendt den bestilte vare.
Hilsen emj

Fra : Jeppe

Dato : 23-05-04 18:10

René Bartholfdi wrote:
> Jeg vil hermed gerne advare uerfarne EDB købere mod at handle med EDB
> firmaet :
>
> ATM data www.atmdata.dk.

[snip]
> Jeg bestilte musen og overførte pengene samme dag, [...]
[snip]

Nu siger du "overførte". Betyder det du lavede en overførsel via fx
homebanking, eller betalte du med Dankort?

Fra : Mads

Dato : 23-05-04 19:43

On Sun, 23 May 2004 19:10:10 +0200, Jeppe <spam@spam.com> wrote:

>Nu siger du "overførte". Betyder det du lavede en overførsel via fx
>homebanking, eller betalte du med Dankort?

Ifølge forretningens website er betaling med Dankort den
eneste mulige betalingsform.