Koncerter og efterspørgsel
Fra : Christian

Dato : 21-05-04 22:19

Hej

Hvordan foregår det egentlig, sådan rent praktisk, når et band melder deres
ankomst til Danmark for at give koncert. Hvem bestemmer hvor de skal spille,
og hvordan regner man ud, hvilket spillested der vil være mest egnede til
bandet (kapacitetsmæssigt)?

Christian

Fra : bettersexinc

Dato : 22-05-04 10:57

"Christian" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message
> [...]
spille,
> og hvordan regner man ud, hvilket spillested der vil være mest egnede til

Uden at vide det, kunne jeg nemt forestille mig at solistens/bandet's danske
pladeselskab har en finger med i spillet når det skal arrangeres.

bsi

Fra : John Fogde

Dato : 22-05-04 15:03

Mit indtryk er at det er booking bureauer som DKB Motor, der booker
bands og i samarbejde med spillestederne arrangerer koncerterne.

John Fogde
www.frekvens.dk