Hjelm
Fra : Christian Catu

Dato : 21-05-04 20:45

Jeg står og skal bruge en klassisk scooterhjelm - en æggeskal. Sådan en
50'er agtig ting med læder i siderne og hvid foroven. Nogen der ved hvor
man kan købe disse

Fra : Christian Catu

Dato : 22-05-04 17:26

On Fri, 21 May 2004 21:44:31 +0200, Christian Catu wrote:

> Jeg står og skal bruge en klassisk scooterhjelm - en æggeskal. Sådan en
> 50'er agtig ting med læder i siderne og hvid foroven. Nogen der ved hvor
> man kan købe disse

Jeg bor i Aalborg, men online butikker er også velkomne. Indtil videre har
jeg købt den læderbetrukne hjelm hos thansen, men den er alt for stor

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-05-04 19:24

On Sat, 22 May 2004 18:25:32 +0200, Christian Catu wrote:

> Jeg bor i Aalborg, men online butikker er også velkomne. Indtil videre
> har jeg købt den læderbetrukne hjelm hos thansen, men den er alt for
> stor

Har du overvejet, at bytte den til en mindre??

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Christian Catu

Dato : 23-05-04 16:51

On Sat, 22 May 2004 20:24:11 +0200, Martin Johansen [6000] wrote:

> Har du overvejet, at bytte den til en mindre??

Det er modellen der er for stor. Den passer fint på mit hovede. Jeg vil
gerne have en af de helt små modeller. Jeg har fundet dem. Hos
www.ricambi.dk kan man købe dem - de hedder Davida Classic

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-05-04 19:02

On Sun, 23 May 2004 17:50:42 +0200, Christian Catu wrote:

> Det er modellen der er for stor. Den passer fint på mit hovede. Jeg vil
> gerne have en af de helt små modeller. Jeg har fundet dem. Hos
> www.ricambi.dk kan man købe dem - de hedder Davida Classic

Ahh okay så fattede jeg den