Stor klassiker i Tivolis Koncertsal
Fra : Jesper

Dato : 21-05-04 18:52

Den 27. Maj kl 19 vises der D.W.Griffiths store klassiker, den 3 timer
lange "Birth of A Nation" fra 1915, akkompagnieret af Havens
Symfoniorkester under ledelse af Matthew Rowe.

--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Erik

Dato : 21-05-04 19:51

Jesper wrote:

> Den 27. Maj kl 19 vises der D.W.Griffiths store klassiker, den 3 timer
> lange "Birth of A Nation" fra 1915, akkompagnieret af Havens
> Symfoniorkester under ledelse af Matthew Rowe.

Ja, hvad i alverden vil de med den? Det er sådan nogenlunde verdens mest
kedelige film, og dens uforbeholdne hyldest af KKK hænger for mig heller
ikke særligt godt sammen med Carstensens smukke have - klassiker eller ej.

/E

Fra : Jesper

Dato : 21-05-04 20:18

Erik <none@work.com> wrote:

> [...]
> ikke særligt godt sammen med Carstensens smukke have - klassiker eller ej.

Det er en flot film og jeg synes også den er ganske underholdende.
Filmens KKK begejstring er noget der lå i tiden den gang, meget har
ændret sig siden da.