Ekstra nøgler til givi-bokse
Fra : max

Dato : 21-05-04 17:10

Hvor i midtjylland (Århus) kan man få lavet ekstra nøgler til sine
givi-bokse ?

Jeg har uden held forsøgt ved flere låsesmede..

Fra : Ivan Larsen

Dato : 21-05-04 19:35

Jeg tror faktisk ikke at man kan få lavet disse nøgler men alle Givi
forhandlere kan levere et komplet sæt nye låse inklusive nøgler.
Jeg har selv købt 3 nye låse med 6 nøgler til mine tre tasker for kr. 220,-
hos Ågesen og det tog kun et kvarter at skifte dem selv.

Mvh,
Ivan

Fra : anders majland

Dato : 21-05-04 19:58

> Jeg tror faktisk ikke at man kan få lavet disse nøgler

Jeg ville prøve dani i københavn, De har de underlige italienske nøgler
som f.eks aprilia bruger ....
http://www.dani.dk/

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Allan Bojesen

Dato : 21-05-04 20:05

max wrote:
> Hvor i midtjylland (Århus) kan man få lavet ekstra nøgler til sine
> givi-bokse ?
>
> Jeg har uden held forsøgt ved flere låsesmede..

Århus:
Byens Låseservice - Tordenskjoldsgade 94, tlf 86 10 65 00 eller
Jægergårdsgade 38-40 - tlf. 86 13 33 11

Allan Bojesen

Fra : Ninja Rider

Dato : 21-05-04 20:44

Hejsa

Max wrote:
> Hvor i midtjylland (Århus) kan man få lavet ekstra nøgler til sine
> givi-bokse ?

Få fat i Per Emborg.... Jeg mener bestemt at han er manden for den
opgave.. Så vidt jeg husker er han Låsesmed med speciale i de låse. (Jeg
er ikke 100% men kontakt ham og få svar)
Han bor såvidt jeg husker i Skanderborg....

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-04 00:57

Yep det er mig , og er næsten sikker på at have dem pris 42 kr

HEHE lovlig reklame :))

www.kvikkerten.dk
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk