Har 300.000 kr og vil gerne investere dem
Fra : Christopher Kazz

Dato : 21-05-04 16:27

Hej,

Jeg har 300.000 kr som jer vil gerne investere.

Har I nogle ideer om hvorledes dette beløb kan bedst investeres?

Mange hilsner

--Christopher

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-05-04 16:48

Christopher Kazz wrote:

> Jeg har 300.000 kr som jer vil gerne investere.
>
> Har I nogle ideer om hvorledes dette beløb kan bedst investeres?

Hvis du vil have et fornuftigt svar, er du nødt til at fortælle lidt om
din investeringshorisont. Skal pengene blot stå til din pensionering om
? år, skal du kunne realisere investeringen, til hvis du for eksempel
køber hus, bil eller lignende, og i så fald, ved du, hvor længe der er,
til du risikerer at skulle bruge nogle af pengene?

Og hvordan har du det med sikkerhed? Går du med både livrem og seler,
betragter du investeringen som en lotto-kupon, eller hvor mellem
yderpunkterne befinder du dig sådan cirka.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Roy Bergholdt

Dato : 30-05-04 19:02

I øjeblikket ville jeg være opmærksom på at renten er så lav at det kan
betale sig at investere i ejendomme med en fornuftig gearing, derved burde
du kunne opnå et godt afkast med lav risiko.

Roy Bergholdt