Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pas på med ham der har en 1Ds til salg i D~
Fra : C.Stensgaard

Dato : 21-05-04 12:09

Det er en gut fra England der siger han har 16 stk til salg for 28K
stykket - fra ny.

Man skal bare lige sende ham pengene, og så får man kameraet med UPS

Fra : Ole C

Dato : 21-05-04 12:12

"C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er en gut fra England der siger han har 16 stk til salg for 28K
> stykket - fra ny.
>
> Man skal bare lige sende ham pengene, og så får man kameraet med UPS

Lyder som en stensikker handel - hvad holder os mon tilbage ?

Ole

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-05-04 12:13

"Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> wrote in message

> Lyder som en stensikker handel - hvad holder os mon tilbage ?

Jeg stoler ikke på UPS. Havde det nu været med Royal Mail, så havde jeg helt
sikkert slået til

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)

Fra : C.Stensgaard

Dato : 21-05-04 12:13

Jeg har lige talt med ham - jeg fik kuldegysninger over det hele. Det var
sååååå oplagt SCAM

Fra : Ole C

Dato : 21-05-04 12:28

> Jeg har lige talt med ham - jeg fik kuldegysninger over det hele. Det var
> sååååå oplagt SCAM

Hvis det er et scam, så burde han nok skrive 1-2 stk - det ville nok være
lidt mere "realistisk" - men nu har kriminelle jo aldrig været kendt for at
have for megen intelligens...

Fra : KNL DtP

Dato : 21-05-04 12:52

> Hvis det er et scam, så burde han nok skrive 1-2 stk - det ville nok være
> lidt mere "realistisk"

"...never underestimate the predictability of stupidity..." [Snatch]

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : C.Stensgaard

Dato : 21-05-04 14:04

Loved this one - like i loved the movie.

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 21-05-04 20:46

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> wrote:

>"...never underestimate the predictability of stupidity..." [Snatch]
>
>MVH
>
>Kristian

The difference between intelligence and stupidity, is that intelligence has its
limits.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Henrik B.

Dato : 21-05-04 13:44

"C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige talt med ham - jeg fik kuldegysninger over det hele. Det var
> sååååå oplagt SCAM

Oplagt at sende en mail til Scotland Yard!
http://www.met.police.uk/

M.v.h.

Fra : Ole C

Dato : 21-05-04 13:46

> [...]
> http://www.met.police.uk/
>
> M.v.h.
>
>Cool - måske er der en dusør på ham, skal vi dele ?

Mvh Ole

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-05-04 12:26

Ole C wrote:
> Lyder som en stensikker handel - hvad holder os mon tilbage ?

UPS er et godt sted at starte, jeg kender en der har fået smadret
indholdet i en pakke, og der er nu gået ca. 2½ måned uden han har
fået erstatning

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 21-05-04 16:15

On Fri, 21 May 2004 13:09:10 +0200, "C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> wrote:

>Det er en gut fra England der siger han har 16 stk til salg for 28K
>stykket - fra ny.
>
>Man skal bare lige sende ham pengene, og så får man kameraet med UPS

Ja hvis der er nogen som har sendt ham penge via "Western Union", så er det godt
nok med at komme ned i banken.....før han gør.

--
Henrik