E-Mail
webnoob 5265
[XNews] - Søg på header indhold
Fra : Palle Jensen

Dato : 21-05-04 08:42

Hej dér,

Er det muligt at søge på andet end "FROM" og "SUBJECT" felterne i
XNews+

Jeg gad for eksempel godt kunne lave en søgning på "NNTP-Posting-
Host"

Kan man gøre det på en eller anden måde, eller hvad skal maan have
fat i?

--
Palle Jensen

Fra : Dino

Dato : 21-05-04 09:33

Den 21-5 2004 skrev Palle Jensen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Er det muligt at søge på andet end "FROM" og "SUBJECT" felterne i
> XNews+

Ja, du kan bruge XPAT Search (Group menuen) og søge på "Subject",
"References", "Keywords", "From", "Message-ID" og "Custom".

> Jeg gad for eksempel godt kunne lave en søgning på "NNTP-Posting-
> Host"

Så måske en XPAT Custom Search?

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Palle Jensen

Dato : 21-05-04 10:20

Den 21 maj 2004 mumlede Dino noget i denne stil:

> Så måske en XPAT Custom Search?

Virker som en drøm.

Takker...

--
Palle Jensen

Fra : Dino

Dato : 21-05-04 10:34

Den 21-5 2004 skrev Palle Jensen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Den 21 maj 2004 mumlede Dino noget i denne stil:

DU VIL MÅSKE HAVE JEG SKAL RÅBE?

Fra : Palle Jensen

Dato : 21-05-04 10:41

Den 21 maj 2004 skreg Dino noget i denne stil:

Hyyyyyyyyyyylll.............

--
Palle Jensen