Hjælp
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 21-05-04 08:04

uh ....jeg vejer 25 kilo for meget og det går den forkerte vej.......jeg er
også deprimeret og mangler energi........er lidt desperat, faktisk
overvejer jeg at hoppe på HERBALIFE, er der ikke nogen der gider fortælle
mig at det skal jeg IKKE gøre, HJÆLP MIG, før det går galt...

Fra : Helle

Dato : 21-05-04 08:33

"Jan Mejer Rasmussen" <janmejer(FJERN)@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> overvejer jeg at hoppe på HERBALIFE, er der ikke nogen der gider fortælle
> mig at det skal jeg IKKE gøre, HJÆLP MIG, før det går galt...

Alle mulige former for pulver og piller som man kan købe rundt omkring skal
du IKKE hoppe på. Sæt dig ned og tænk over hvorfor du har taget de 25 kg for
meget på. Hvad har du gjort/ikke gjort siden de er røget på? når du har
fundet ud af det, så skal du stoppe med at gøre de ting. Det gælder om at
ændre sine kostvaner til det fedtfattige og med masser af grønt og sørg så
for at få rørt dig lidt hver dag. Hvis du starter på Herbalife mm. så taber
du dig ganske vidst men hvis du ikke får ændret dine kostvaner og andre
dårlige vaner, hvad tror du så der sker når du stopper med Herbalife mm.? så
ryger det hele på igen.

Mvh Helle

Fra : KatjaStrofen

Dato : 21-05-04 09:23

"Jan Mejer Rasmussen" <janmejer(FJERN)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> overvejer jeg at hoppe på HERBALIFE, er der ikke nogen der gider fortælle
> mig at det skal jeg IKKE gøre, HJÆLP MIG, før det går galt...

Herbalife, er der i hvertilfælde ingen grund til du spilder din økonomi på.
Skal du have et hurtigt og effektivt vægttab, som ikke inkluderer sund kost
og motion i starten.. jamen så er pulverkurer jo ofte gode. Men.. svære, når
man stopper med dem igen. Men kan da anbefale nupo.. har da tabt en del på
den [og taget på igen, fordi jeg var og stadig er.. et skvat] *GG*

Katja

Fra : Mai Espersen

Dato : 21-05-04 09:30

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> wrote in message

> [...]
> man stopper med dem igen. Men kan da anbefale nupo.. har da tabt en del på
> den [og taget på igen, fordi jeg var og stadig er.. et skvat] *GG*

Jeg tvivler stærkt på du er et skvat, Katja
Det er bare næsten umuligt at vedholde et vægttab, der er opnået via
pulverkure... Desuden er livet for kort til at leve blot nogle enkle dage
uden god og sund mad. Selvfølgelig handler det for mange -inkl mig selv -
først og fremmest om at blive tynd, men jeg mener seriøst man ligeså godt
kan nyde det imens... og det kan man altså godt... Jeg har det allerbedst
når jeg spiser sundt, både fysisk og psykisk

/Mai

Fra : Mai Espersen

Dato : 21-05-04 09:24

> [...]
> overvejer jeg at hoppe på HERBALIFE, er der ikke nogen der gider fortælle
> mig at det skal jeg IKKE gøre, HJÆLP MIG, før det går galt...

Hej Jan
Jeg kender godt den følelse. Indtil jeg meldte mig ind hos De danske
vægtkonsulenter bevægede min vægt sig stødt opad og jeg anede simpelthen
ikke hvad jeg skulle gøre. Der findes andre gode alternativer til de danske
vægtkonsulenter f.eks Weight watchers (men ikke Herbalife o. lign) -ens valg
afhænger lidt af hvad man selv føler sig mest tilpas med. I hvert fald mener
jeg kostomlægning er vejen frem. Måske kan du gøre det selv, men for mit
vedkommmende har det virkelig hjulpet at have et program at støtte mig til.
Du kunne også kontakte en diætist, der vil kunne udfærdige et mere personalt
program til dig.
Held og lykke med det. -Og hold humøret oppe
/Mai

Fra : Dan

Dato : 22-05-04 08:39

Enig...prøv DDV eller WW men IKKE Herba.

Dan

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 22-05-04 21:44

"Dan" <langenaese@r_e_m_o_v_e__t_h_i_s_yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Enig...prøv DDV eller WW men IKKE Herba.

Hej Jan

Start endelig ikke på piller eller pulver, men som flere andre har nævnt med
at læg din kost om. Jeg har personligt været på ww siden 17. februar 2004,
og indtil nu har jeg tabt 10,1 kg, så det er vær' noget at overveje. Har
ikke prøvet DDV, men det siges at det også hjælper, dog er ww lidt mere frit
( har jeg ladet mig fortælle at mange ) idet du faktisk selv bestemmer hvad
du putter i munden, bare du holder dig indenfor det antal point der er
tildelt din vægt. Hos ww er der plads til kage og slik, dog vil jeg anbefale
at det kun er i små mængder.

held og lykke

Bolette

Fra : Zalza

Dato : 22-05-04 23:49

Hvis man vil betale for det tror jeg man lærer meget om kost mm. på fx

http://www.slankedoktor.dk/

http://slank.jubii.dk/

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 25-05-04 19:41

AAA:......jeg har ikke fået nogle gode argumneter for ikke at kontakte en
Herbalife-forhandler.....

Så det gjorde ejg lige idag...........uha
Jeg gik ind på www.idealvaegt.dk og fik en mand i røret dagen
efter.........han ville kun hjælpe mig hvis jeg var 100% seriøs, hvis jeg
VILLE tabe mig nu, osv.....og det betyder også ( fik ejg ud af ham ) at man
skal købe de produkter de anbefaler uden forbehold, dvs. man kan IKKE selv
kan vælge de produkter man tror vil gavne én........

Så det kurerede mig lige fra Herbalife........ihvertfald på den måde. Det
holder simpelthen ikke at man bliver presset noget ned over hovedet, uden
man føler at man selv har taget valget. Måske virker det.......det kan jeg
ikke afvise, men måden det bliver serveret på har middeltidig skræmt mig
langt væk.........

Jan, stadig alt for tyk