CBR p25 ell. pc31 ??
Fra : Rasmus H

Dato : 20-05-04 22:52

Hej med jer derude.
Nu vare det ikke længe før jeg efter lang tids misundelse bliver en af
jer. Jeg står nemlig snart for at skulle investere i min første cykel.
Det bliver med stor sandsynlighed en CBR 600 men.... hvilken årgang skal
man vælge.
Jeg har researchet en del på nettet de sidste par dage men jeg kan ikke
finde ud af hvad forskellen på pc25 og pc31 modellen er. Kan nogen
hjælpe....please.
Der er vist også noget med at der skete nogen ændringer i præstationen på
cykel omkring 1994 eller hva og i så fald hvilke?
Håber det er noget i kan svare på...
Ses snart derude.....

Fra : Tue Jensen

Dato : 21-05-04 07:14

On Thu, 20 May 2004 21:51:59 +0000 (UTC), Rasmus H wrote:

> Der er vist også noget med at der skete nogen ændringer i præstationen på
> cykel omkring 1994 eller hva og i så fald hvilke?
> Håber det er noget i kan svare på...
> Ses snart derude.....
I 1994 kommer F3 modellen, den har ram-air som giver en del på toppen. Jeg
tror at det er omkring 15 km/t.

--
Mvh. Tue
http://www.dfmc.dk/?id389

Fra : Brian Laursen

Dato : 21-05-04 08:14

Tue Jensen wrote:
> toppen. Jeg tror at det er omkring 15 km/t.

Ja og i 1997 får F3 en lille facelift, og 5 hk mere i motoren ( 105 hk)
--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X