Normaltimer for lærere (igen)
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-04 22:17

Jeg har indsat dette indlæg, men kan ikke finde det mere, så jeg prøver igen
---
Der har engang været en her i gruppen (det er flere år tilbage), der kom med
et rigtigt godt indlæg efter en forespørgsel fra en, hvor han beskrev
normaltimerne for folkeskolelærere - dvs. antal normal arbejdstimer pr. år,
hvordan de er fordelt på undervisning, møder osv.

Yderligere gav han en lidt mere uddybende forklaring.

Min bøn er, da jeg har søgt, men ikke kan finde pågældende indlæg, at samme
person (eller andre) har lyst til at forsøge igen. Den gang jeg læste
indlægget, var det ikke relevant for mig, men nu er jeg meget interesseret
uden dog at kunne finde indlægget.

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 20-05-04 22:53

"Vint" <ingen> skrev i en meddelelse
> [...]
år,
> hvordan de er fordelt på undervisning, møder osv.

Jeg ved ikke om det er det du tænker på men for et stykke tid siden skrev
jeg noget om emnet.

Du bør kunne finde hele tråden her:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=1faa4bc25823cfe9&seekm=3f8f99a6%240%2494857%24edfadb0f%40dtext02.news.tele.dk#link17

---
Denne mail er konstateret Virusfri

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-04 23:16

> Jeg ved ikke om det er det du tænker på men for et stykke tid siden skrev
> [...]

Hej Peter,

det var dog ikke ovennævnte indlæg, som jeg efterlyste. Det savnede indlæg
er vel efterhånden snart et par år gammelt. Men tak alligevel til dig Peter,
da dit indlæg gav en del svar også.

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-04 23:22

> [...]
>
> det var dog ikke ovennævnte indlæg, som jeg efterlyste. Det savnede indlæg
> er vel efterhånden snart et par år gammelt. Men tak alligevel til dig

På den anden side så kan det alligevel godt være det indlæg, som jeg
oprindeligt søgte

Jeg har lige læst det hele og det virker sådan, selvom jeg mente, at den var
ældre.

Fra : Svend Pedersen

Dato : 24-05-04 22:11

> [...]
> person (eller andre) har lyst til at forsøge igen. Den gang jeg læste
> indlægget, var det ikke relevant for mig, men nu er jeg meget interesseret

Niels Aage Schmidt har skrevet om emnet mange gange - for eksempel disse
tre:

http://www.google.dk/groups?q=timer+group:dk.undervisning.folkeskole+author:
niels+author:aage+author:schmidt&hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=3c308f6b%240%249488
9%24edfadb0f%40dspool01.news.tele.dk&rnum=5

http://www.google.dk/groups?q=timer+group:dk.undervisning.folkeskole+author:
niels+author:aage+author:schmidt&hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=7c6lgs%2439ek%241%4
0news-inn.inet.tele.dk&rnum=2

http://www.google.dk/groups?q=timer+group:dk.undervisning.folkeskole+author:
niels+author:aage+author:schmidt&hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=8eaa9c%246tt%241%40
news.inet.tele.dk&rnum=1

Søg selv videre på Google ...