Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fashion
Fra : Rene

Dato : 20-05-04 21:59

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-05-04 09:26

Rene wrote:

> Mit nyeste modeltest skud. Hvad siger i til det ?

Er det "Klokkeren fra Notre dame's" kone...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : C.Stensgaard

Dato : 21-05-04 10:01

Ser sgda lidt syg ud....havde hun influensa

Eller var hun bare træt af at se dig

http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=1749&sessionid=bf65a017afedf85ef0a85cc215dc8c62

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-05-04 10:11

"Rene" <ross@1234cool.dk> wrote in message

> Mit nyeste modeltest skud. Hvad siger i til det ?

Gi' den arme pige lidt mad og mere tøj - hun fryser jo åbenlyst. Hvor har du
støvet hende op? På en landevej i Rumænien?

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)

Fra : Per O.

Dato : 21-05-04 18:15

"Rene" <ross@1234cool.dk> skrev i en meddelelse
> Mit nyeste modeltest skud. Hvad siger i til det ?

> [...]
Dit link fører bare ind til index siden, og ikke direkte til noget billede.

Vil da gerne se billedet, som de andre åbenbart ikke kan udstå !

Hilsen,
Per O.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 21-05-04 18:26

On Fri, 21 May 2004 19:15:29 +0200, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

> [...]
>>
>Dit link fører bare ind til index siden, og ikke direkte til noget billede.
>
>Vil da gerne se billedet, som de andre åbenbart ikke kan udstå !

Ha ha, det er sgu til at dø af grin af. Nu har webmasteren på
photoinspiration nok engang lukket for at ikke-medlemmer kan se
billderne... tsk tsk......

MVH Tommy

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-05-04 18:33

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> wrote in message

> Ha ha, det er sgu til at dø af grin af. Nu har webmasteren på
> photoinspiration nok engang lukket for at ikke-medlemmer kan se
> billderne... tsk tsk......

Adgangen til omtalte site er vel ligefremt proportionalt med Renés adgang
til internettet

Fra : TC

Dato : 21-05-04 22:32

"Per O." <> skrev i en meddelelse news:c8ldc3$iuj$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> >
> Dit link fører bare ind til index siden, og ikke direkte til noget billede.
>
> Vil da gerne se billedet, som de andre åbenbart ikke kan udstå !

http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=rene_asmussen

Det er hende i den røde T-shirt, med blåfrossen hud.

Tommy

Fra : Per O.

Dato : 22-05-04 12:27

"TC" <sgtommyc@fjernyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=rene_asmussen
>
> Det er hende i den røde T-shirt, med blåfrossen hud.

Nå, men jeg kan kun se billedet i lille version, så det er svært at bedømme.
Jeg gider ikke ansøge om medlemsskab for at se et billede. Der er ellers
flere jeg gerne ville se nærmere på. Lidt en skam.

Per O.