Farvekode til rød tl 1000s fra 97
Fra : Anders Paulsen

Dato : 20-05-04 17:18

Ville bruge weekenden på at udbedre lidt småskrammer på mcen, men mangler
den præcise farvekode. På min tidligere mc udbedrede jeg nogle stenslag på
forgaflen ved hjælp af en lakstift, Men selv om farven var meget tæt på var
der en ændret nuance efter at lakken var tørret. SÅ er der nogen, der kender
farvekoden til den røde tl 1000s fra 97. Enten suzukis egen eller en
matchende.

Fra : Ninja Rider

Dato : 20-05-04 22:09

Hejsa

Anders Paulsen wrote:
> farvekoden til den røde tl 1000s fra 97. Enten suzukis egen eller en
> matchende.

Prøv at søge her i gruppen med google.com. Så kommer der nok et link
frem hvor man indtaster sin mc/bil og så finder den koden til en.

Ellers kan det nogen gange stå på stelnrpladen, ved kronrøret, eller
under slædet.... Har du kikket i instruktions bogen?

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 20-05-04 23:06

Anders Paulsen wrote:
> [...]
> tørret. SÅ er der nogen, der kender farvekoden til den røde tl 1000s
> fra 97. Enten suzukis egen eller en matchende.

Prøv
http://www.color-rite.com/
vælg model nederst på siden

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Anders Paulsen

Dato : 21-05-04 09:53

> Prøv
> http://www.color-rite.com/
> vælg model nederst på siden
>
> --
> Dan - DMCN#561
> (Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)
> www.dethlefsens.dk
> slet "OSTEN" fra adr. ved svar

Jep så tror jeg det lykkedes. Marble italian red ( læs ferrari rød )
code 28v. Det lyder da meget rigtigt! Tak for hjælpen begge t

Fra : Jack Jensen

Dato : 21-05-04 13:26

"Anders Paulsen" <atp_sessions@hotmail.com> wrote in message

> Jep så tror jeg det lykkedes. Marble italian red ( læs ferrari rød )
> code 28v. Det lyder da meget rigtigt! Tak for hjælpen begge t

Og du kan få reparationspenne tilsendt fra dem.
De er rimeligt hurtige - ca. 1 uge.
- Desværre må de ikke sende spraydåser til DK
Den danske stat har blokeret. - Desværre

Mvh
Jack
VFR750FK

Fra : Flemming Disc

Dato : 21-05-04 21:10

> - Desværre må de ikke sende spraydåser til DK
> Den danske stat har blokeret. - Desværre
>
> Mvh
> Jack
> VFR750FK

Det er ikke den Danske stat, det er luftfarten der ikke må tage brandbare
væsker med!!

--

Venlig hilsen
Flemming Disc. www.discteknik.dk