Slipknot - Vol. 3 (The Subliminal Verses)
Fra : Dopedog

Dato : 20-05-04 12:27

FED CD IMO!!!

Og det er MEGET tydeligt at høre Corey's Stone Sour influence på et par
sange. Specielt Circle og Vermilion Pt. 2.

Jeg har kun hørt skiven 3-4 gange men den er satme dejlig allerede Svært
at sige om det er den bedste skive de har smidt på gaden dog, eftersom
stilen er MEGET anderledes end på de 2 andre (3 hvis man tæller Mate, Feed,
Kill, Repeat EP'en med). Det er ikke bare unødvendig skrig og skrål og had
nu. Det er sku blevet meget mere melodiøst og det synes jeg er meget fed at
høre at Slipknot ikke bare er "I HATE EVERYTHING" o.s.v. men at de også KAN
lave catchy metal sange

Mine yndlings sange på Vol. 3 er:

Duality
Circle
Vermilion og Vermilion Pt.2 (Part 2 versionen er bare en akustisk version af
den første Vermilion).

UD OG KØB SKIVEN PÅ MANDAG I MAGGOTS

-Ronnie

Fra : Christian

Dato : 20-05-04 14:40

"Dopedog" <dopedog1996DELETETHIS@privat.dk> wrote in message
> [...]
> Circle
> Vermilion og Vermilion Pt.2 (Part 2 versionen er bare en akustisk version

Er du anmelder eller noget, siden du allerede har hørt den?

Fra : Dopedog

Dato : 20-05-04 22:36

> [...]
> KAN

> af

> Er du anmelder eller noget, siden du allerede har hørt den?

Næ ... men den er jo ude overalt på nettet så man kan ligeså godt høre den
før man køber den jo

-Ronnie

Fra : Christian

Dato : 20-05-04 23:06

> had

> version

> Næ ... men den er jo ude overalt på nettet så man kan ligeså godt høre den
> før man køber den jo

Hey, smider du så ikke lige en mail med links?