Hauppage PVR250
Fra : René Jeppesen

Dato : 20-05-04 11:53

Hejsa..

Ved godt, at det ikke er den helt rigtige gruppe, men den kommer dog tæt
på..

Jeg har et tv-kort: Hauppage PVR250

Jeg har været så uforsigtig at smide cd'en væk, og mangler nu alt software +
drivers.. Drivers kan hentes på nettet, men programmet kan jeg ikke finde
(Vel noget med lincensen) Kan jeg hente/købe programmet (eller andre/bedre
programmer? Hvad vil I anbefale mig at bruge?

Mvh René

Fra : sfjskjf

Dato : 20-05-04 14:13

wintv og timer program ligger da også på deres side.

Fra : René Jeppesen

Dato : 20-05-04 14:20

Er det ikke kun updates?
René

Fra : Edmund

Dato : 23-05-04 08:25

René Jeppesen skrev:

> Er det ikke kun updates?

Nej, der er alt det du skal bruge.

Du kan også hente en samlet pakker her( Med TEXT-TV )
http://www.shspvr.com/forum/viewtopic.php?t=4494&sid=02d1241bd22bef3b8f781bb1bb414a82

Har du haft ældre drivere installeret er det vigtigt at du bruger
HCWCLEAR

For mig har det altid været nok at gøre som der står på
http://www.hauppauge.com/html/sw_pvr_250.htm

men har du problemer må du følge vejledningen i
http://www.shspvr.com/forum/viewtopic.php?t=4494&sid=02d1241bd22bef3b8f781bb1bb414a82

--
Mvh Edmund

Fra : Erik Dan

Dato : 20-05-04 14:19

"René Jeppesen" <admin@vipz.dk> wrote in message

> Jeg har et tv-kort: Hauppage PVR250
>
> Jeg har været så uforsigtig at smide cd'en væk, og mangler nu alt software
+
> drivers..
--------
Nu ved jeg ikke hvad der var af software på den cd ,men har du kigget her
http://www.hauppauge.com/pages/support_pvr250-350.html
Ellers kan du måske få hjælp i denne gruppe
dk.edb.videoredigering

/ Dan