total krise!!
Fra : Ghadaffi

Dato : 02-05-01 07:07

jeg ville ud og vaske mc'en igår aftes og opdagede til min rædsel at
vaskehallen på bellahøjvej er lukket. er der nogen der kender et lignende
vaskested i københavn.
det er sådan et sted med 'højtryk' vand, sæbe, dem.vand m.m. i slangerne.

kk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-05-01 07:23

> er der nogen der kender et lignende vaskested i københavn.

Q8 i husum (frederikssundvej)

/Anders

Fra : Ghadaffi

Dato : 03-05-01 10:45

tak anders og her er svaret jeg fik fra statoil:

der er mulighed for at vaske motorcykler på :
Lygten 51, Kbh NV
Strandboulevarden 91, Kbh Ø.

Hvis De har yderligere spørgsmål er De meget velkommen
til at kontakte os igen.

Med Venlig Hilsen
Katrine Brandt>>

klaus