Kalde en ny proces
Fra : René Jensen

Dato : 07-12-00 02:52

Hej,

I et Delphi program skal jeg kalde et ekstern program (f.eks.
NOTEPAD.EXE), men hvordan jeg har ikke fået CreateProcess(); til at
funke...

Med venlig hilsen,
René Jensen

P.S. Det *SKAL IKKE* være WinExec('NOTEPAD.EXE', '');
funktionen/proceduren...

Fra : Thomas Riedel, LogiH~

Dato : 07-12-00 08:53

Ellers prøv den gode gamle

winexec('notepad.exe', sw_show);

--
Thomas Riedel
LogiHouse

René Jensen <rene.jensen@city.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A2EED56.3B31FD72@city.dk...

Fra : Anders E. Andersen

Dato : 08-12-00 09:41

"Thomas Riedel, LogiHouse" <thr@image.dk> skrev i en meddelelse
> Ellers prøv den gode gamle
>
> winexec('notepad.exe', sw_show);

Prøv lige at læs hvad manden skrev i PS..

Fra : Jens Borrisholt

Dato : 07-12-00 12:14

Hej Rene

http://borrisholt.com under kategorien Win32 finder du et eksempel på
hvordan man gør. Du skal hente eksemplet ExecuteAndWait.

Jens B