FX5700 VS R9600
Fra : Martin

Dato : 20-05-04 00:15

Jeg står og skal investere i et nyt grafikkort til min dual Athlon MP
2200+ maskine. Har kigget lidt på edbpriser og er nået frem til at det
nok ender med at blive et GeforceFX kort i 5700 serien eller et ATI9600
kort. De ligger nemlig begge i den prisklasse SUen kan klare :) (omkring
1100)

Hvilket af disse kort er at foretrække? Og evt. hvilket mærke, abit,
asus, eller noget helt 3?

Mvh
Martin

Fra : Zalasta Quikos

Dato : 20-05-04 08:37

Hvis du skal køre linux skal du vælge Nvidia eller ATI

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-04 21:18

> "Martin" <nomail@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis du skal køre linux skal du vælge Nvidia eller ATI

Hvilke af de kort han nævner, mener du ikke er Nvidia eller ATI!?!

Og gider du ikke godt at svare UNDER det du svare på?

Lars B

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 20-05-04 14:56

"Martin" <nomail@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
> 1100)
>
> Hvilket af disse kort er at foretrække? Og evt. hvilket mærke, abit,

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/03/31/6134593

Mærket er knap så vigtigt

Lasse

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 22-05-04 10:16

"Lasse Nygaard" <someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> "Martin" <nomail@invalid.invalid> wrote in message

> http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/03/31/6134593
>
> Mærket er knap så vigtigt

Jeg synes det er træls at Hardwaretidende vedblivende bringer tests hvor
anisotropic filtering og antialiasing er slået fra.

Det er to features som jeg tvivler på folk vil undvære, når de har set
hvilken billedforbedring i spillene de giver, jeg vil i hvert fald ikke.

Eftersom resultaterne nemt forskydes en del, når AF og AA bliver brugt, kan
jeg kun anbefale folk at gå ind på det link HT giver i starten af artiklen,
og så kigge på disse resultater.

Og så kig så også andre steder, f.eks. Tom's, Anand m.fl.så man får flere
folks meninger om tingene.

Venlig hilsen
Henrik