Et stykke musik med glemt kunstner
Fra : Christian

Dato : 19-05-04 22:22

Hej gruppe

Jeg har for et stykke tid siden hørt et stykke, givetvis "rap", musik med en
tekst lydende ca. sådan her (ca. fordi jeg ærligt talt ikke husker meget af
den):

.....Den chokolade smag forfører mig....

Jeg er klar over at det ikke er meget af teksten, men det kunne jo være at
der sad en og lige kunne genkende det lille udpluk af sangen, og dermed
kunne give mig et kunstner navn og evt en lille titel på sangen.

Jeg takker på forhånd for hjælpen.

mvh

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-04 08:28

Christian wrote:

> [...]
> tekst lydende ca. sådan her (ca. fordi jeg ærligt talt ikke husker meget af

Det er Hvid Sjokolade - "Kom til papa" fra 2001-albummet Munden Fuld.

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Christian

Dato : 20-05-04 09:15

"Karsten Strandgaard Jørgensen" <karstenLOVELYSPAM@daimi.au.dk> wrote in
message news:40AC5DF6.3476B053@daimi.au.dk...

> Det er Hvid Sjokolade - "Kom til papa" fra 2001-albummet Munden Fuld.
Mange tak, den vil jeg går på jagt efter

mvh

Christian

Fra : Mattias Pfeiffer

Dato : 20-05-04 12:36

> ....Den chokolade smag forfører mig....

Det lyder unægteligt som Hvid Chokolade.

/mattias