sachs madass
Fra : michael jensen

Dato : 19-05-04 22:09

nogen der kender en jysk forhandler af den fede 4takter

Fra : RpR

Dato : 20-05-04 16:41

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

"michael jensen" <tilhejdmigog@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Fra : RpR

Dato : 20-05-04 16:42

> nogen der kender en jysk forhandler af den fede 4takter

Nix, men du er vel klar over at det er en 45km/t knallert, ikke?
De fleste tror af diverse årsager at det er en 30'er..

Fra : KubikH

Dato : 20-05-04 19:18

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse

> Nix, men du er vel klar over at det er en 45km/t knallert, ikke?
> De fleste tror af diverse årsager at det er en 30'er..

Findes både som 30 og 45, no problemo
Kig på : http://www.scootcar.dk/sachs.htm

Niels

Fra : RpR

Dato : 21-05-04 16:28

> Findes både som 30 og 45, no problemo
> Kig på : http://www.scootcar.dk/sachs.htm

Der kan man bare se, jeg troede ellers kun den kom som 45'er

Fra : B?st

Dato : 23-05-04 16:07

> nogen der kender en jysk forhandler af den fede 4takter

Jeg har set den hos en forhandler i Auning, ved ikke hvad forhandleren
hedder men der er vist ikke så mange forhandlere i Auning, håber det
er en hjælp,

mvh Thomas

Fra : michael jensen

Dato : 23-05-04 16:46

takker, jeg undersøger sagen *SS*

Fra : B?st

Dato : 26-05-04 11:46

"michael jensen" <tilhejdmigog@hotmail.com> wrote

> takker, jeg undersøger sagen *SS*

Har du fundet dig en sur-røv (madass)?
Kører den godt?

Mvh Thomas

Fra : RpR

Dato : 26-05-04 17:13

> Har du fundet dig en sur-røv (madass)?
> Kører den godt?

Sjøholm MC i Sønderborg sælger den faktisk fandt jeg ud af idag

Fra : michael jensen

Dato : 27-05-04 21:50

nej har ikke fået en tur endnu, men har fundet ud af at scootergården på
silkeborgvej i århus sælger dem, han får måske en hjem imorgen jeg skal
prøve

Fra : RpR

Dato : 29-05-04 00:18

> nej har ikke fået en tur endnu, men har fundet ud af at scootergården på
> silkeborgvej i århus sælger dem, han får måske en hjem imorgen jeg skal
> prøve

Så hils Mikkel fra "RpR"
Høj, mørkhåret afmagret mekaniker der fikser scootere deroppe

Fra : michael jensen

Dato : 31-05-04 20:36

det skal jeg lige prøve at huske