Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Eos 3
Fra : Rene

Dato : 19-05-04 21:26

Hvad er jeres erfaringer med dette kamera ?

Fra : Per

Dato : 20-05-04 10:47

Hej Rene,

Jeg har været den lykkelige ejer af dette drømmekamera i snart 2 år, og det
performer som et kamera i denne prisklasse bør gøre. Det kan sagtens kaldes
et reelt professionelt kamera, og det har så mange custom functions som man
kan ønske sig og er yderst hurtigt i brug, du får virkelig det med på
billedet som du ønsker dig selv under svære forhold. Belysningsmålingen er
også i top, og det samme er autofokus. Kameraet vandt i øvrigt også fornylig
en test i det engelske Practical Photography. Det eneste negative er den
lille irriterende klap som man skal åbne for at komme ind til bl.a.
batteritjek samt custom functions, og så er det besværligt at skifte
batteri, og jeg synes det sluger meget strøm. Men alt i alt kan jeg bestemt
anbefale det. Jeg har fået trykt mange billeder taget med kameraet i
magasiner og blade. Jeg gav selv 10.000 kr. for kameraet, men du skulle nok
kunne presse prisen ned til 7-8000 i dag, når man tænker på konkurrencen fra
de digitale SLR'er. Jeg venter selv lidt på EOS 10D's efterfølger - den må
da komme snart??

Mange hilsner

Per