Frækkere efter de 40
Fra : Ebber

Dato : 19-05-04 18:14

Hejsa herinde.

Jeg har tænkt lidt over, at efter min kone blev 40, er hun blevet
meget mere åben rent sexuelt og en hel del frækkere.
Før i tiden skulle jeg næsten altid bede hende om at tage frækt
undertøj på (og så er det ikke så frækt), nu tager hun det gladeligt
på for at pirre mig.
Det virker som om at piger/kvinder bliver mere seksulet bevidste efter
de 40, eller hvad mener i ?

Hilsen
Ebber

Fra : obs

Dato : 19-05-04 20:19

On Wed, 19 May 2004 19:14:06 +0200, Ebber <ebber99@hotmail.com> wrote:

> [...]
>på for at pirre mig.
>Det virker som om at piger/kvinder bliver mere seksulet bevidste efter

Vi mener ingen ting, det har vi politikerne til. Men vi nyder det, kan
du tro!

Fra : Per O.

Dato : 19-05-04 20:49

"Ebber" <ebber99@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på for at pirre mig.
> Det virker som om at piger/kvinder bliver mere seksulet bevidste efter

Heldig mand

Jeg har det heldigvis på samme måde. Min er også en lille smule over de 40.

Per O.

Fra : Lasse P.

Dato : 19-05-04 22:29

Hej

> Det virker som om at piger/kvinder bliver mere seksulet bevidste efter
> de 40, eller hvad mener i ?

Nu er jeg godtnok ikke så "gammel" ;) .... men det er da helt indiviuelt,
hvor bevidste tøser er med deres seksualitet...

Min nuværende kæreste er utrolig bevidste om hendes seksualitet... og hun er
nu kun 25... :)

Ha' det rart

Lasse

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 19-05-04 22:46

Jeg har kun en enkelt gang haft fornøjelsen af at være sammen med en over
40 - nærmere betegnet 46...

Det gør jeg aldrig igen (jeg var 21 på daværende tidspunkt ; )

Fra : GLS

Dato : 20-05-04 01:25

Det er en naturlig reaktion på alderen, kvinder bliver desperate når de når
40-årsalderen, de skal hele tiden bekræftes i deres selvværd, prøv at se på
hvornår skilsmisserne indtræder, det er når kvinderne nærmer sig de 40, de
kære "piger" ved at de er ved at være uinteressante som sexobjekter, derfor
gør de ekstra meget ud af at virke tiltrækkende og for at holde sig "unge".

Fra : Per O.

Dato : 20-05-04 09:26

> [...]
> 40 - nærmere betegnet 46...
>
> Det gør jeg aldrig igen (jeg var 21 på daværende tidspunkt ; )

Var hun for erfaren for dig ?

Per O.

Fra : PerX ...

Dato : 20-05-04 18:57

In article <40abd563$0$212$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
jadahva@hotmail.com says...
> Jeg har kun en enkelt gang haft fornøjelsen af at være sammen med en over
> 40 - nærmere betegnet 46...
>
> Det gør jeg aldrig igen (jeg var 21 på daværende tidspunkt ; )

hallå, du kan da ikke bare stoppe der *G*

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 21-05-04 17:07

Ja altså jeg har prøvet 2 ældre, en på 46 og en på 35, jeg vil sige... hehe
det fysiske forskel i udseende er slående... eller også var jeg bare uheldig
;)

Fra : Per O.

Dato : 21-05-04 17:54

> [...]
hehe
> det fysiske forskel i udseende er slående... eller også var jeg bare

Jeg tror du har været uheldig. Min kone er i hvert fald smukkere nu end da
hun var 35, så de syv år har bestemt ikke været nogen skade til. Du kan også
finde 25 årige, som ser meget 'brugte' ud.

Per O.

Fra : vadmand

Dato : 21-05-04 22:39

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
også
> finde 25 årige, som ser meget 'brugte' ud.

At se "brugt" ud er jo ikke nødvendigvis noget negativt. Jeg er selv lige
fyldt tres og har en jævnaldrende kone, og jeg synes faktisk, at de dér
gedekid på 16-18 år er ret intetsigende. Jeg foretrækker en kvinde, man kan
se, har haft et liv.

Per V.

Fra : ¤

Dato : 22-05-04 08:03

On Fri, 21 May 2004 23:38:40 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

> [...]
>gedekid på 16-18 år er ret intetsigende. Jeg foretrækker en kvinde, man kan

Mon du også kiggede efter 60-årige kvinder, da du var 20 ?
Man synes vel altid at jævnaldrende kvinder er attraktive.
Torben

Fra : vadmand

Dato : 22-05-04 14:48

"¤" <¤@image.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 21 May 2004 23:38:40 +0200, "vadmand"

> Mon du også kiggede efter 60-årige kvinder, da du var 20 ?
> Man synes vel altid at jævnaldrende kvinder er attraktive.

Det skulle man tro - men mange mænd bliver desværre ved med at være 18 år i
den henseende

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 22-05-04 15:04

In article <gluta09b7hjj78pqqarhie209kf0b2tap2@4ax.com>, ¤@image.dk
says...

> Mon du også kiggede efter 60-årige kvinder, da du var 20 ?
> Man synes vel altid at jævnaldrende kvinder er attraktive.

Hvis man er heldig.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 20-05-04 08:36

"Ebber" <ebber99@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det virker som om at piger/kvinder bliver mere seksulet bevidste efter
> de 40, eller hvad mener i ?

Jeg kan ikke vide det, da jeg jo som bekendt aldrig har levet i et
parforhold. Min umiddelbare holdning er bare, at det ville da være
mærkeligt, hvis man ikke blev mere bevidste på et område (i det tilfælde det
seksuelle), efterhånden som man får mere erfaring. Jeg tror, det har mere at
gøre med erfaring, end med alder.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-05-04 17:58

Hej Ebber

> [...]
> på for at pirre mig.
> Det virker som om at piger/kvinder bliver mere seksulet bevidste efter

Jeg mener, at kvinder når deres seksuelle zenit som 35 årige. Det kunne være
derfor.

For mænd er det når de er 18.

Mark
"Hvis du ikke ved noget om Historie, ved du ingenting.
Du er et blad, der ikke ved, det er en del af et træ."

Fra : PerX ...

Dato : 20-05-04 18:59

In article <c8io04$nak$1@news.net.uni-c.dk>, markgazel@hotmail.com
says...

> Jeg mener, at kvinder når deres seksuelle zenit som 35 årige. Det kunne være
> derfor.
>
> For mænd er det når de er 18.

Shit!

Fra : Paul

Dato : 20-05-04 22:14

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg mener, at kvinder når deres seksuelle zenit som 35 årige.

OK. Hvad bygger du så det på?
Tænker du på, at kvinder ved alt om sex når de fylder 35 år?
Har alle kvinder oplevet orgasme når de fylder 35 år?
Eller tænker du på, at kvinder er lettest at gøre liderlige når de er 35 år?

> For mænd er det når de er 18.

Vil du dermed sige, at purke med vind mellem ørerne og stiv pik i hånden er
toppen af mænds seksualitet?

M.v.h.

Paul

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-05-04 22:23

Paul wrote:

Hej Paul

> OK. Hvad bygger du så det på?

Det er almen viden.

> [...]
> Har alle kvinder oplevet orgasme når de fylder 35 år?
> Eller tænker du på, at kvinder er lettest at gøre liderlige når de er

Mest det sidste. At de er mest liderlige omkring de 35. Mænd er det omkring
de 18. Generelt set. Baseret på diverse erfaringer, undersøgelser osv. Det
er almen viden på linje med at piger kommer i puberteten før drenge.

> Vil du dermed sige, at purke med vind mellem ørerne og stiv pik i
> hånden er toppen af mænds seksualitet?

Nej, de er formodentlig elendige elskere, men til gengæld kan de komme gange
i træk

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 22-05-04 15:01

In article <c8j7gk$s05$1@news.net.uni-c.dk>, markgazel@hotmail.com
says...

> Mest det sidste. At de er mest liderlige omkring de 35.

Ej, kom nu, kvinder er da ikke liderlige - de gør det for fædrelandet
*g*

Fra : PerX ...

Dato : 20-05-04 18:39

In article <r65na0po5e0mlqeh41jst5kh1bfhj6ekna@4ax.com>, ebber99
@hotmail.com says...
> [...]
> Før i tiden skulle jeg næsten altid bede hende om at tage frækt
> undertøj på (og så er det ikke så frækt), nu tager hun det gladeligt

Lykkelig mand *G*

Fra : dias

Dato : 21-05-04 07:40

> [...]
> på for at pirre mig.
> Det virker som om at piger/kvinder bliver mere seksulet bevidste efter

Mon ikke det handler om modenhed og mindre generthed med alderen samt man
selvfølgelig kender sig selv bedre med alderen?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-05-04 12:04

> [...]
> på for at pirre mig.
> Det virker som om at piger/kvinder bliver mere seksulet bevidste efter

Så kan jeg da kun glæde mig. Jeg synes nemlig at det samme skete da min kone
fyldte 30, og hvis det bliver ved på den måde, så ser jeg godt nok frem til
en festlig 90 års fødselsdag, som lang må slå det vi ser til nytår.

Lars