Slette alle aftaler i Outlook (2000)
Fra : Palle Jensen

Dato : 19-05-04 09:58

Hej,

Er der nogen der kender en måde hvorpå man kan slette alle aftaler i
Outlook 2000. Jeg er ikke interesseret i at slette mail eller noget,
men kun alle kalender ting.

Leder efter en måde til at slette alt i kalender i et hug.

Anyone?

--
Palle Jensen

Fra : Søren Andersen

Dato : 19-05-04 17:15

> [...]
> men kun alle kalender ting.
>
> Leder efter en måde til at slette alt i kalender i et hug.

I Outlook 2003, EN (har ikke mulighed for at prøve i 2000 DK, men måske kan
det hjælpe):

1. Start i: "Day/Week/Month" view
* Vælg File menu / View / Arrange by / Current view - og vælg derefter i
undermenuen det du vil slette:
/ Active appointments
/ Events
/ Annual events
/ Recurring appointments
- etc...

2. Så får du et filter-view hvor du ser alle kalenderens aftaler...
* Vælg alt (CTRL + A)

Håber det hjalp...

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-05-04 20:25

Den 19 maj 2004 mumlede Søren Andersen noget i denne stil:

> [...]
> / Recurring appointments
> - etc...
>
> 2. Så får du et filter-view hvor du ser alle kalenderens

Er ikke lige ved maskinen nu, men jeg kan se hvad du mener. Tror den
er god nok.

Takker!!

--
Palle Jensen

Fra : Søren Andersen

Dato : 19-05-04 20:55

> Er ikke lige ved maskinen nu, men jeg kan se hvad du mener. Tror den
> er god nok.
>
> Takker!!
>
> --
> Palle Jensen

Det var en glæde at få mumlet noget hjælpsomt...