Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan gør han ?
Fra : Rene

Dato : 19-05-04 09:28

http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=darren_holmes

Gad vide hvordan han får den vilde hudtone og farve mætning i disse
billeder. Det virker nærmest helt malerisk.

Rene

Fra : Claus Smith

Dato : 19-05-04 09:35

Photoshop er GUD, og mestre man denne så kan alt lade sig gøre i denne
farverige fotoverden.

Claus Smith

Fra : enrico

Dato : 19-05-04 10:33

On Wed, 19 May 2004 10:34:42 +0200, "Claus Smith"
<pigefotografenX@Xpigefotografen.dk> wrote:

>Photoshop er GUD, og mestre man denne så kan alt lade sig gøre i denne
>farverige fotoverden.
>
>Claus Smith

Dejligt anvendeligt svar Claus :)

Fra : Martin Gleit

Dato : 19-05-04 09:44

"Rene" <ross@type.dk> wrote in message
> http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=darren_holmes
>
> Gad vide hvordan han får den vilde hudtone og farve mætning i disse
> billeder. Det virker nærmest helt malerisk.

Godt spørgsmål...saturation + en masse andet? men sig endelig til når du
finder ud af det...når jeg finder et foto der er særligt spændende,
kontakter jeg (som du jo ved) af og til fotografen og spørger til hans
teknik, efterbehandling mm. Langt de fleste personer vil jo gerne hjælpe og
fortælle om sine egne billeder, så det plejer at være ganske lærerigt...

Fra : Martin Gleit

Dato : 19-05-04 09:53

Nu blev jeg også helt nysgerrig...har skrevet og stillet ham et par
spørgsmål...vender tilbage hvis/når han svarer..

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 19-05-04 17:11

"Rene" <ross@type.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=darren_holmes

Rene - du nærmer dig efterhånden et stadie, hvor jeg overvejer at afsende en
abuse afsted til din(e) udbyder(e).

Din opførsel er direkte chikanerende. Adskillige henstillinger fra gruppens
brugere har endog ikke fået dig til at skifte opførsel.

At du så ligefrem skifter mellem mail.dk, tele.dk og nu type.dk må vel på et
tidspunkt få en ende - enten når du opdager at du ikke opnår at fange andres
interesse, eller når nu opnår at få dk.fritid.foto modereret.

Og nej - jeg gider ikke at XFUTTE til dk.admin.netmisbrug, da Rene
sandsynligvis ikke kan forstå meningen hermed.

Så jeg nøjes med endnu et:

<KillFilter_On>

på hans nye mail. adr. ross@type.dk - udover ross@coll.dk samt ross@mail.dk

(og nej Rene - jeg har ikke tænkt mig at læse dit svar)

MVH Anders (8900)

Fra : Tommy Jensen

Dato : 19-05-04 17:34

On Wed, 19 May 2004 18:11:21 +0200, "Anders Larsson \(fjern ikke noget
fra email adr.\)" <nospamfilter001@BotNak.dk> wrote:

>(og nej Rene - jeg har ikke tænkt mig at læse dit svar)

Tjaa det er nok heller ikke sikkert at han kan læse dit indlæg og
svare på det. I følge et andet indlæg lidt tidligere har eller vil
Cybercity kappe hans forbindelse.

MVH Tommy

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-05-04 17:37

Anders Larsson (fjern ikke noget fra email adr.) wrote:

> "Rene" <ross@type.dk> skrev i en meddelelse

> Rene - du nærmer dig efterhånden et stadie, hvor jeg overvejer at afsende en
> abuse afsted til din(e) udbyder(e).

Hva' har du så tænkt dig at klage over, vil du skrive at du ikke
bryder om Rene Asmussen eller hva', for han indlæg er on-topic
i.h.t. gruppens fundats, læs mere på www.usenet.dk

> Din opførsel er direkte chikanerende. Adskillige henstillinger fra gruppens
> brugere har endog ikke fået dig til at skifte opførsel.

De mange indlæg der hakker på Rene, kan ikke kaldes vejledninger
eller henstillinger, de er ikke klare og utvetydige, og de er ikke
krydspostet til news:dk.admin.netikette

Hvis du ikke ka' li Rene og hans indlæg, så ignorer ham eller put
ham i dit kill-filter...!

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen