Hvem bor i Malmö/Sverige ???
Fra : Palle

Dato : 19-05-04 08:57

Da jeg nu sidder og kigger lidt på alle de profiler der findes på dfm, så
ser jeg der er nogle stykker på den rigtige side af sundet....

Da vi allerede er nogle stykker (bl.a. herfra sitet) der kører lidt ture
på de skånske småveje, kunne det jo være sjovt hvis der er flere der vil
med....

Hvem bor derovre, og hvem har lyst til at køre med ???

Palle - Triumph Daytona .... not for touring !

Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-05-04 12:31

Undertegnede og frue er klar til tur ....

Og det ku nemt tænkes at være flere fra den lille danske koloni er
blackbirds herovre ville med !!!

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Palle

Dato : 19-05-04 12:36

> Undertegnede og frue er klar til tur ....

Jeg har jo allerede sendt dig et mail Du må hellere tjekke din inbox

Palle

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 19-05-04 20:30

hansenpallefjerndette@yahoo.com (Palle ) writes:

> Da jeg nu sidder og kigger lidt på alle de profiler der findes på dfm,
> så ser jeg der er nogle stykker på den rigtige side af sundet....

Hepp.

Kai, bosat i Malmø siden '2001.
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Palle

Dato : 20-05-04 09:07

Skal vi prøve at samle tropperne til en tur i Skåne idag (kr. himmelfart)
???

Evt mødes kl 13, og derefter finde en tur vi alle kan køre ???

Ring evt på mit mobilnummer´: +45 30637292

Palle