GSX 600 F: Hjæææælp!!! med montage af bezi~
Fra : Johan E. N.

Dato : 19-05-04 08:44

Jeg har købt en GSX 600 F fra 92 for omkring en md. siden. Jeg ved
ikke så meget om mekanik osv. men jeg har købet H-manual da jeg gerne
ville lære lidt. I går skulle jeg så skifte tændrør og luftfilter:
Derfor pillede jeg tank,sæde, den bagerste del af kåben samt
tankbeslag af. Herefter skiftede jeg tænrør og luft filter og satte
det hele på igen.
MEN da jeg skulle sætte tanken på igen røg der en benzinslange af nede
fra kaburatoren!!! SHIIIITTT tænkte jeg ...
Den sidder fast på en studs mellem den første og anden kaburator (fra
venstre set fra oven), nede mellem luftfilter kassen og kaburatorene,
og der er ikke til at komme til!

Nu spørger jeg så, er det muligt at pille luft filterkassen af
rimeligt nemt, eller skal jeg få den kørt på værksted? Kan jeg pille
den af hvor den sidder på de fire kaburatorer fra sidene eller skal
jeg skille alt ad?
Jeg håber at I kan sjælpe mig da jeg meget gerne vil spare de mange
penge til falck, og mekanikker samt vente på at den bliver lavet...
Vil jo satans gerne ud og køre igen snart...