Hvornår skal der skiftes tandrem på en Peu~
Fra : Henrik Jansen

Dato : 19-05-04 08:37

Den blev sidst skiftet ved 84000 km og bilen har kørt 106000 nu.

Hilsen
HJ

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 11:54

"Henrik Jansen" <duerIkke@duerikke.dk> wrote in message
> Den blev sidst skiftet ved 84000 km og bilen har kørt 106000 nu.

Det er dan slags spørgsmål jeg ikke svarer på, ansvarspådragende ?

Men

Ring til Peugeot service, de tale dansk: 43 45 16 22
--
Møller

Fra : Klaus G.

Dato : 19-05-04 13:52

> Den blev sidst skiftet ved 84000 km og bilen har kørt 106000 nu.

4år, eller 80.000km mener jeg det er, men ellers så ring til den lokale
pug-mekke, han/de ved det helt sikkert.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Jimmy

Dato : 19-05-04 17:04

"Henrik Jansen" <duerIkke@duerikke.dk> skrev i en meddelelse
> Den blev sidst skiftet ved 84000 km og bilen har kørt 106000 nu.

Er det ikke bare nemmere (og billigere) at skifte bilen?

Fra : Klaus G.

Dato : 19-05-04 17:37

> Er det ikke bare nemmere (og billigere) at skifte bilen?

Tror jeg ikk