OT: iOrganize lignende til Windows ?
Fra : Peter Ursin

Dato : 19-05-04 08:32

Hej,
Jeg benytter med stor tilfredshed iOrganize hjemme i privaten.
På arbejdet er jeg desværre nødsaget til at benytte Windows platformen men
savner programmet.
Skulle der monstro være en der kender til et lignende program til Windows ?
Freeware ville være at foretrække.

mvh
Peter Ursin

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 19-05-04 20:13

Hej Peter

Peter Ursin wrote:
> Jeg benytter med stor tilfredshed iOrganize hjemme i privaten.

Sjovt, du siger det... Jeg har brugt den i en periode, men kunne ikke
rigtig vænne mig til den, så jeg bruger nu mest NPD - NotepadDeluxe
2.3.x eller NewNOTEPAD Pro, da begge er kompatible med de fleste af de
tekstbehandlingsprogrammer, jeg bruger - Word 6.x, 2001, AWKS 5.0v4 og
Nisus Writer 6,51.

> [...]
> savner programmet.
> Skulle der monstro være en der kender til et lignende program til Windows ?

På min Windows 98 bruger jeg selv den kalender/organizer, der er med i
MS Works 4.5, men en hurtig søgning på versiontracker gav mange
resultater. Ud fra den korte beskrivelse, kan flg. måske have interesse.

Lexa Organizer 3.5
<http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/26751>
Home Organizer Deluxe 2.1
<http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/19123>
All Organizer 2.0
<http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/25197>

- Men der er mere end 8 sider med organizers, så her er hovedlink til
søgeresultat.
<http://www.versiontracker.com/php/search.php?mode=basic&action=search&str=organizer&plt%5B%5D=windows&x=0&y=0>

- Men forresten... Hvad med Palm softwaren? findes den ikke i en Windows
version. - Her skulle filformatet da så være kompatibelt. Jeg har tidl.
brugt Palm softwaren på Mac'en som min hovedorganizer og kalender, men
jeg synes, det er lidt besværlig at sætte op, - og hvis man bare skal
have lavet en lille task scheduler, så er både NPD og NewNOTEPAD langt
hurtigere og lettere at gå til...

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Peter Ursin

Dato : 21-05-04 07:01

"Erik Richard Sørensen" <NOSPAM@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

>- Men der er mere end 8 sider med organizers, så her er hovedlink til
> [...]

Tak for linket.
Selvom der er mange links så kniber det nu med at finde noget anvendeligt.
Selvom et af Windowsfolkenes udsagn er at der er mange flere programmer til
platformen, så er der altså en del rigtig gode Macprogrammer der bare ikke
findes i tilsvarende kvalitet til pc.

mvh
Peter