en anden køler på GF 4 kort
Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 03:52

Hej'sa

Kan jeg skifte den køler uf på mit gf 4 ti 4600 ultra kort til en der ikke
lammer ret meget og hvor finder jeg sådan en

Fra : Thomas Hansen

Dato : 19-05-04 06:54

On Wed, 19 May 2004 04:52:18 +0200, Kim Hansen <fnugi(snabel)pc.dk> wrote:

> Hej'sa
>
> Kan jeg skifte den køler uf på mit gf 4 ti 4600 ultra kort til en der
> ikke
> lammer ret meget og hvor finder jeg sådan en

Hej

Du kan skifte til en passiv Zalman profil. Den er total lysløs da den ikke
har nogen blæser monteret som standart.
Du kan finde den her

/Thomas Hansen - Valby

"Jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive!"

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-04 07:49

> [...]
> Du kan finde den her

> /Thomas Hansen - Valby
>
> "Jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive!"

jeg hvade tænkt mig en 60mm papst blæser lige oven på cpu på kortet men hvis
jeg gør det kan jeg så tage strøm et andet sted fra eller skal det væer
fra det strøm stik hvor den gamle sidder.

Futte-Lindum

Fra : Thomas Hansen

Dato : 20-05-04 13:05

> [...]
> jeg gør det kan jeg så tage strøm et andet sted fra eller skal det væer
> fra det strøm stik hvor den gamle sidder.
DEt kan du sagtens. Så skal du afmontere den gamle blæser og lade profilen
sidde. Du kan tage strøm lige hvor du har lyst. Der behøver ikke være
monteret nogen på stikket på grafikkkortet.