Hvor køber man H1 100 W
Fra : Jørgen L

Dato : 19-05-04 00:07

Hvor køber man H1 100W pære ?

Jeg kender godt biltema, men de bor alt for langt væk eller en færge væk

Hilsen Jørgen

---

Fra : Henrik B.

Dato : 19-05-04 02:06

"Jørgen L" <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber man H1 100W pære ?

Skal vi andre nu til at generes af dit strølys også?

M.v.h.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-05-04 06:21

Henrik B. wrote:
> [...]

Mekonomen...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jørgen L

Dato : 19-05-04 09:11

> Skal vi andre nu til at generes af dit strølys også?

Nej forhåbentlig ikke, det er til mit stort set ikke eksisterende fjernlys,
på min nye (brugte) 626.
Jeg håber at ved at sætte 100 W i at jeg så kan bruge det til noget, jeg
kører pga. af skiftehold meget om naten og ude på landet.

Hilsen Jørgen

---

Fra : Brian Sørup

Dato : 19-05-04 15:09

> [...]
jeg
> kører pga. af skiftehold meget om naten og ude på landet.

Køb et sæt gode projektører og kobl ledningerne fra de org. ekstralys
derover.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Rasmus

Dato : 19-05-04 17:02

"Jørgen L" <Noemail@stopspamspam.dk> wrote in message

> Nej forhåbentlig ikke, det er til mit stort set ikke eksisterende
fjernlys,
> på min nye (brugte) 626.

Du har ikke overvejet at det kan være lygterne som skal skiftet??, evt.
montere en pære af en god kvalitet.

Du kan nemt risikere at hverken dine paraboler eller ledningsnet kan
håndtere de ekstra watt.

mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 17:41

> [...]
> Jeg håber at ved at sætte 100 W i at jeg så kan bruge det til noget, jeg
> kører pga. af skiftehold meget om naten og ude på landet.

Hvis du har råd så giver de nye 35W pærer et endnu bedre lys end de 100W du
taler om, men de koster selvfølgelig en 1.500,- for 2 stk.

--
Tom

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 20-05-04 13:07

Tom wrote:

> Hvis du har råd så giver de nye 35W pærer et endnu bedre lys end de
> 100W du taler om, men de koster selvfølgelig en 1.500,- for 2 stk.

URL ?
Det lyder spændende

Eller snakker du bare om Xenon ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-04 18:57

www.ebay.de søg på 'D2S'

> Eller snakker du bare om Xenon ?

Ja

--
Tom

Fra : anders majland

Dato : 20-05-04 13:43

> Nej forhåbentlig ikke, det er til mit stort set ikke eksisterende
> fjernlys, på min nye (brugte) 626.

Hvad årgang er det ?
Synes lyset er fint på min 90'er - men jeg er måske bare ikke bedre vant

Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jørgen L

Dato : 23-05-04 18:18

> Hvad årgang er det ?
> Synes lyset er fint på min 90'er - men jeg er måske bare ikke bedre vant

Det er på en sedan fra 2000.06

Jeg skal tage et billede af hvordan de lyser, det er så ringe, sammenlignet
med min Sportsvan

Hilsen Jørgen

---