ico fil og dens opbygning
Fra : Allan Madsen

Dato : 05-12-00 23:15

Hej

Er her nogle der kan fortælle mig om hvordan en sort/hvid *.ico fil er
opbygget?

Findes de evt en ico editor komponent (Gratis)

--
Med venlig hilsen / Yours
Allan Madsen

Fra : Mads Piilgaard

Dato : 06-12-00 09:40

Delphis Image Editor kan lave og editere ico filer

Mvh
Mads P

Fra : Niels (niLLer)

Dato : 06-12-00 21:20

Just as I expected, "Allan Madsen" <alm@123mail.dk> came up with this:

>Er her nogle der kan fortælle mig om hvordan en sort/hvid *.ico fil er
>opbygget?
>
>Findes de evt en ico editor komponent (Gratis)

Et ikon er kort fortalt et (eler flere) bitmap(s) med en speciel
header. Jeg har en tekstfil der beskriver det liggende et eller andet
sted... jeg kan evt. maile den.

Niels (aka. niLLer)
--
e-mail: nmartin at iname dot com ICQ UIN: 50187323
http://xoasis.com/~niller/ - niLLer's pages (My programs, in English)