Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk manual til Ixus 400
Fra : Christian Place

Dato : 18-05-04 21:14

Hej NG

Er det muligt at skaffe en dansk manual til et Canon IXUS 400 kamera ?

Venlig Hilsen
Christian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-05-04 21:29

On Tue, 18 May 2004 20:14:27 +0000, Christian Place wrote:

> Er det muligt at skaffe en dansk manual til et Canon IXUS 400 kamera ?

Det tror jeg helt sikkert det er.

Prøv evt. at spørger din lokale fotohandler. Hvis ikke han kan hjælpe
så kontakt Canon direkte.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Christian Place

Dato : 18-05-04 22:41

On 2004-05-18, Martin Johansen [6000] <visit_my@website.invalid> wrote:

> Det tror jeg helt sikkert det er.
>
> Prøv evt. at spørger din lokale fotohandler. Hvis ikke han kan hjælpe
> så kontakt Canon direkte.

Ja se Canon Danmark siger at man netop skal kontakte sin lokale
forhandler, men så tilføjer de lige at man skal ryste op med 3-400 kr.
og det er lidt vel meget syntes jeg, så indlægget her var et forsøg på
at finde ud af om man kunne støve den op på nettet.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-05-04 22:48

On Tue, 18 May 2004 21:41:01 +0000, Christian Place wrote:

> [...]
> og det er lidt vel meget syntes jeg, så indlægget her var et forsøg på
> at finde ud af om man kunne støve den op på nettet.

Okay sorry det kunne jeg ikke se du havde skrevet

Har du købt kameraet i udlandet?

Fra : Christian Place

Dato : 18-05-04 22:48

On 2004-05-18, Martin Johansen [6000] <visit_my@website.invalid> wrote:

> Okay sorry det kunne jeg ikke se du havde skrevet

Nej det kan jeg sådan set godt forstå.. det gik lidt for hurtigt, nå pyt

> Har du købt kameraet i udlandet?

Ja kameraet er købt i udlandet (det er ikke mit, men min farfars som
lige ville hører mig om man ikke kunne "fremtrylle" manualen til mindre
end de førnænvte 3-400 kr.)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-05-04 17:14

On Tue, 18 May 2004 21:47:50 +0000, Christian Place wrote:

> Ja kameraet er købt i udlandet (det er ikke mit, men min farfars som lige
> ville hører mig om man ikke kunne "fremtrylle" manualen til mindre end de
> førnænvte 3-400 kr.)

Jeg må sige jeg tvivler - det fordi, at jeg til mit Ixus V3 selv har
søgt. Jeg har selv den danske men ville gerne have den i pdf.

Jeg har bare ikke kunnet finde den...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-05-04 18:00

Martin Johansen [6000] wrote:
> Jeg må sige jeg tvivler - det fordi, at jeg til mit Ixus V3 selv har
> søgt. Jeg har selv den danske men ville gerne have den i pdf.
> Jeg har bare ikke kunnet finde den...

Nej - det er Canon Danmark, der står for oversættelsen til dansk - og derfor
vil de ikke forære den væk til de der har købt kameraet udenom Canon DK.

Jan

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-05-04 08:37

On Wed, 19 May 2004 19:00:24 +0200, Jan Vestergaard wrote:

> Nej - det er Canon Danmark, der står for oversættelsen til dansk - og
> derfor vil de ikke forære den væk til de der har købt kameraet udenom
> Canon DK.

Det er da klart

Jeg synes også kun det er fair, at man "bonges" for de 3-400 kroner.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-05-04 18:03

Christian Place wrote:
> Ja kameraet er købt i udlandet (det er ikke mit, men min farfars som
> lige ville hører mig om man ikke kunne "fremtrylle" manualen til
> mindre end de førnænvte 3-400 kr.)

Prøv i news:dk.marked.privat.foto hvor indlægget hører hjemme, hvis du vil
købe en manual brugt.

Jan

Fra : Peter Holm

Dato : 19-05-04 19:22

> Ja kameraet er købt i udlandet (det er ikke mit, men min farfars som
> lige ville hører mig om man ikke kunne "fremtrylle" manualen til
> mindre end de førnænvte 3-400 kr.)

Hvis din farfar han en engelsk manual bytter jeg gerne min danske væk for
kr. 200,-

Mvh
Peter