Dæk skift Aalborg ?
Fra : pmn

Dato : 18-05-04 20:18

Hejsa.

Skal have skiftet dæk på min "cykel" og overvejer at købe dem ved
www.reifenversand.com
- men de skal jo også monteres. Nogen der kender nogen i Aalborgs omegn der
kan klare det? Og til hvilken pris?

- det er jo trods alt halv pris ved køb i tyskland! Så jeg kvirer mig lidt
ved at købe dem ved en dansk forhandler.
Men de vil jo nok ikke synes om at jeg kommer med dækkene selv og bare skal
have dem monteret

Tilbagelænet hilsen
Per
VN800

Fra : Hakon Bundgaard Paul~

Dato : 18-05-04 20:47

>Nogen der kender nogen i Aalborgs omegn der
>kan klare det? Og til hvilken pris?
>
>Men de vil jo nok ikke synes om at
>jeg kommer med dækkene selv og bare skal
>have dem monteret

Det skader jo aldrig at spørge dem. Så vidt jeg ved, skifter de
fleste værksteder dæk ganske billigt hvis man kommer med hjulene.
Kommer du med hele MC'en er det dyrere. Selvfølgelig tjener de
ikke noget på dækkene, men timelønnen går jo ned i værkstedets
lomme, og det brokker de sig nok ikke over

Pers. synes jeg godt om Bikes & Parts i Aalborg - et 'no-
nonsense'/nede på jorden sted, har altid fået top behandling.

/Håkon

Fra : Martin Leong

Dato : 18-05-04 22:00

> - men de skal jo også monteres. Nogen der kender nogen i Aalborgs omegn
der
> kan klare det? Og til hvilken pris?

Tjah der er tre forhandlere og alle vil gerne montere dine dæk for dig

Så vidt jeg husker har bikes and parts og mc gaarden en fast pris (ca. 200
pr dæk) og special tager efter hvor meget tid de bruger. De fleste
foretrækker vist at du selv afmonterer hjulet, men det kan de sikkert også
gøre (mod merpris self)

Håber det hjalp

Mvh
Martin Leong
SV650

---

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 18-05-04 23:05

> [...]
> pr dæk) og special tager efter hvor meget tid de bruger. De fleste
> foretrækker vist at du selv afmonterer hjulet, men det kan de sikkert også

Der findes osse noget der hedder "Garage Danois" på Rørdalsvej...lige bag
ved Poul Sands køreskole.

Har selv forhørt mig der....han ta´r 150,- for en påsætning af dæk hvis du
selv kommer med hjulet.

i øvrigt kan du købe brugte dele til næsten alle gamle "cykler"

Søren (9000)

Fra : René Hvid

Dato : 18-05-04 22:34

"pmn" skrev i en meddelelse > - men de skal jo også monteres. Nogen der
kender nogen i Aalborgs omegn der
> kan klare det? Og til hvilken pris?
>
> Tilbagelænet hilsen
> Per
> VN800

Jeg har flere gange fået skiftet mit dæk hos det dækcenter der ligger på
Fåborgvej i Aalborg øst. Jeg mener at jeg gav 150 kr. sidste gang.

--
Rene Hvid
Alias "Benneweis"

Fra : K

Dato : 19-05-04 17:39

"pmn" <pmn@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Men de vil jo nok ikke synes om at jeg kommer med dækkene selv og bare
skal
> have dem monteret

Det betyder da ingenting om du har købt dem selv

.....jeg kan anbefale dig NDI på Gugvej