Hayden nyt spøgelse i Return of the Jedi (~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-05-04 19:04

Hvis det billede der ligger på
http://aint-it-cool-news.com/display.cgi?id=17592 er ægte, rejser det
unægteligt et spørgsmål - hvis vi ikke må se den originale Anakin (Sebastian
Shaw) i den scene, har George så tænkt sig osse at udskifte hele scenen hvor
Luke fjerner hans hjelm? - og vil alle scener med Alec Guiness skiftes ud
med Ewan McGregor? - uanset hvad, kunne jeg godt tænke mig at høre hvad i
synes... alle dem der glæder sig til nye ændrede versioner må da snart
indrømme at Lucas er ude i overdrevet efterhånden - jeg kan bedst lide de
gamle - nogle er til '98 versionerne - fair nok, jeg vil ikke starte en ny
latterlig "min far er stærkere end din far" debat - bare nogle synspunkter
for / imod ændringerne - hvis det altså ikke er fake.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Peter Knutsen

Dato : 18-05-04 20:46

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> med Ewan McGregor? - uanset hvad, kunne jeg godt tænke mig at høre hvad i
> synes... alle dem der glæder sig til nye ændrede versioner må da snart
[...]

Alec Guiness *er* Obi Wan Kenobi. Det ville være fuldstændig
bizart at fjerne ham, også selv om Guiness havde en grotesk og
latterlig holdning til filmens plot. For han spillede ret godt.

--
Peter Knutsen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-05-04 22:22

> Alec Guiness *er* Obi Wan Kenobi. Det ville være fuldstændig
> bizart at fjerne ham,

enig.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-05-04 22:29

sniper_Nolight escribió / skrev

> [...]
> Anakin (Sebastian Shaw) i den scene, har George så tænkt sig osse
> at udskifte hele scenen hvor Luke fjerner hans hjelm?

det er da meget muligt - har du set denneher:
http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html

The Bits plejer at være troværdige

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-05-04 23:27

> det er da meget muligt - har du set denneher:
> http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html

jep - jeg frygter det værste... så bliver jeg vel ikke helt skuffet.

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-05-04 00:22

Lars Hoffmann wrote:

> det er da meget muligt - har du set denneher:
> http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html
>
> The Bits plejer at være troværdige

Nu gad jeg ikke lige at læse det hele, men hvis det var det om at de
fjernede den der syge abe der spillede kejseren i 5'eren, for at
erstatte ham med McDiarmid som spillede ham i bl.a. 6'eren, så er det
fint med mig.

/David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-05-04 06:40

David Rasmussen escribió / skrev

> [...]
> de fjernede den der syge abe der spillede kejseren i 5'eren, for
> at erstatte ham med McDiarmid som spillede ham i bl.a. 6'eren, så

Du behøver nu heller ikke læse det hele, hvis du scroller lidt ned
finder du et billede af net det du snakker om. Jeg må indrømme at jeg
heller ikke har noget imod Lucas´s "forbedringer".

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-05-04 11:31

Lars Hoffmann wrote:
> David Rasmussen escribió / skrev

> Du behøver nu heller ikke læse det hele, hvis du scroller lidt ned
> finder du et billede af net det du snakker om.

Det ved jeg, jeg var bare ikke sikker på, om der var nævnt andre værre
ændringer i selv teksten. Så jeg var ikke sikker på, hvad I refererede til.

> Jeg må indrømme at jeg
> heller ikke har noget imod Lucas´s "forbedringer".

Nogle af dem har jeg nu noget imod, men lad os vente til vi ser hans
(foreløbigt) endelige udgaver til september.

/David

Fra : Kim2000

Dato : 19-05-04 11:06

> det er da meget muligt - har du set denneher:
> http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html

Det giver da ikke meget mening?! Først og fremmest skal han da forføres af
den mørke side, og det er ikke sket i toeren, hvor han vel er omkring de
tyve. Vi ved også at han fik tvillingerne efter han var gået til den mørke
side (ellers ville man jo ikke have skjult dem), vi ved også at Luke gennem
de tre film når op midt i 20'erne eller 30'erne, ergo må Darth Vader nå op
og være mindst 40-50 år eller ældre, hvilket også passer fint med Obi Vans
alder, han er vel 30-35 da han finder Anikin (7-9 år) i etteren. Til trods
for det vil man nu have en ung mand til at stå ved siden af, og hvis det er
en 30-årig fyr, der skal spille den rolle, hvor masken tages af, så hænger
årene da ikke sammen. Hvorfor skal Obi Van og Yoda leve i evigheden som
gamle, mens Darth Vader skal leve i evigheden som ung???

mvh
Kim

Fra : Peter B. Juul

Dato : 19-05-04 14:00

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> writes:

> [...]
> årene da ikke sammen. Hvorfor skal Obi Van og Yoda leve i evigheden som
> gamle, mens Darth Vader skal leve i evigheden som ung???

Tag nu lige og vent på III'eren, ikke?

thedigitalbits siger, at det ungdommelige udseende har sin forklaring.

--
Peter B. Juul, o.-.o "[Tor Nørretranders] er feteret i medierne
The RockBear. ((^)) som 'videnskabsjournalist' og ofte også

Fra : Kim2000

Dato : 19-05-04 14:19

-- > Tag nu lige og vent på III'eren, ikke?

Jojo Det er til december 2005 ikk'? Eller er det i år?

mvh
Kim

Fra : Emil Rune

Dato : 22-05-04 12:11

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in message

> -- > Tag nu lige og vent på III'eren, ikke?
> >

> Jojo Det er til december 2005 ikk'? Eller er det i år?

Maj 2005

Fra : David Schjelde

Dato : 20-05-04 12:55

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m2ad04fu7m.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Tag nu lige og vent på III'eren, ikke?
>
> thedigitalbits siger, at det ungdommelige udseende har sin forklaring.

Et gæt herfra: Personer der "genfødes" efter at have været gået over til den
mørke side, "genfødes" i den alder de havde umiddelbart inden de skiftede
side.

Mvh
David S.

--
Fjern "nyheder" i mailadressen ved svar til denne.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 20-05-04 21:36

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@c.dk> wrote in message news:<40aa500a$0$272$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> latterlig "min far er stærkere end din far" debat - bare nogle synspunkter
> for / imod ændringerne - hvis det altså ikke er fake.

Hvis det ikke er fake, så er der sikkert en eller 2 der øhh
sikkerhedskopierer deres VHS versioner over til DVD. For det vil være
en fordæk fejl at ændre den slags ting. Ligegyldigt hvilken film det
så end måtte dreje sig om.
Mvh
Klavs.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-05-04 14:39

"Klavs Rommedahl" <klaro@mailcircuit.com> wrote

> [...]
> sikkerhedskopierer deres VHS versioner over til DVD. For det vil være
> en fordæk fejl at ændre den slags ting. Ligegyldigt hvilken film det

Hvilken sten har du gemt dig under de sidste 10 år?

Fra : Michael Skov

Dato : 24-05-04 10:32

klaro@mailcircuit.com (klavs rommedahl) skriver:
> [...]
>sikkerhedskopierer deres VHS versioner over til DVD. For det vil være
>en fordæk fejl at ændre den slags ting. Ligegyldigt hvilken film det

Jeg bliver mere og mere glad for mine laserdisks

MU!